• Hallo ! =D

    Ja,ik heb dus net de nieuwste grudge film gezien,die sinds gisteren uit is op DVD. Ik heb hem net bekeken samen met mijn vriendinnen.En omg,er zaten echt momenten in dat ik van me stoel sprong,en mijn kamer uit liep! Het was zo facking eng! Alleen zag deze grudge er niet zo behoorlijk eng uit.Op het laatst als ze DENKEN dat de vloek weg is,wat niet zo is,Dan zie je dus echt een facking enge Grudge.Serieus,als jullie van horror houden,raad ik je The Grudge 3 aan! =D . Het is een nieuwe film,die sinds gister dus op DVD is. En ik weet bijna wel zeker,dat ze ook bezig gaan met een 'The Grudge 4'.Ik vond het dus echt een geslaagde enge film,en 't was gewoon geweldig! =D
    Ik wou dit ff mededelen met jullie(A).

    Hebben jullie ook wel eens een Grudge film gezien,? Vond je die ook eng? x3


    x



    EDIT; Ik heb een klein stukje Trailer voor julile! Eerst zie je stukjes van deel 1 en 2,en dan van deeel 3. http://www.youtube.com/watch?v=8olKBaVZd2o


    Sometimes it's best not to care.

    sweetlovley schreef:
    die ga ik een keer zien maar wil eerst 1 en 2 zien.



    Oké,maar het is niet zo van als je deel 3 wilt kijken,dat je eerst 1 en 2 moet zien.Want er zit niet echt een verhaallijn aan.Alleen met die vader die zijn vrouw en zoon en kat vermoord had,en dat er nu een vloek op die huis rust en overal verspreid.En dat zie je dan ook even weer terug in deel 3. Maar het is niet dat je eerst deel 1 en 2 MOET zien,voordat je 3 kan kijken! =D


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb deel 1 thuis liggen, laat ik die toch maar eens gaan kijken. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    ik heb die film ook gezien... ik vond hem niet echt zo verschrikkelijk eng,, ik vond 2 enger eigelijk.

    maar jah... ik ga hem in de herft vakantie weer kijken, maar dan met een vriendin 9die niet tegen horror kan>.<) dat word echt lachen denk ik(^__^)


    Sometimes Things Are So Cute It Makes You Cry...

    ooh,, zouden jullie please mijn quiz willen doen over the grudge??? en er dan ook een reactie bij zetten.. alsvast beankt;)


    Sometimes Things Are So Cute It Makes You Cry...

    Ik vond het niet zo eng als deel 1 en 2 ._.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 14:39 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    omg xD dat geluid dat dat jongetje(toshio ) maakt xD

    gewoon kattegebler xD

    Echt ik vind the grudge serie gewoon echt geniaal xD ik lach me altijd dood !xD


    I solemny swear i am up to no good

    ik heb ze alletwee gezien(H)
    ik heb 3 gekocht maar de playstation(ja je kan door ook dvds op bekijken) wil hem niet afspelen:@


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Deel 2 ,
    Khad megaaaa nachtmerries !

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Wtf dude ;o deel 3 heb ik al een halfjaar geleden gezien ofzo .. maargut, hij is geweldig ;3 heb een grudge verslaving, en ik hoop dat er een deel 4 komt.

    Ik heb 1 en 2 gekeken, en moet nog tijd maken voor 3 =3
    Ik durf de trailer zelfs niet uit te kijken ='D


    Let's do this poo