• Graag naam van film vermelden en waarom jullie hem eng vinden? Ben benieuwd.(A)

    Ik Autopsy (niet eng eigenlijk maar super spannend je zit de heletijd in spanning.)

    geen een :X

    Hmm, ik heb er maar 2 gezien: The Ruïns en The Orphanage. De engste vond ik dan denk ik The Ruïns, want die was heel erg bloederig. Maar The Orphanage zat veel mooier in elkaar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    mirrors


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Geen ik vind Horror gwn heel grappig ik hou van horror


    When I Look In Your Eyes I See Something Beautiful.

    Saw 3 ...
    Da's gwn , je schrikt heel snel omdat dingen onverwacht komen .

    Ik vind Horror's niet eng meer, meestal lig ik gewoon helemaal dubbel tijdens bijv. schrikmomenten of de momenten dat er van die enge mensjes langskomen. :X


    hoi, jij bent leuk.

    Allemaal? :'X Ik kijk nooit naar Horrors, alles wat met bloed en afslachten te maken heeft vind ik niet eng, maar van iets met een geest of iets bovernnatuurlijks of enge wezens kan ik niet slapen x'D


    Get back motherfuckerz'

    The decent (die is nogal heel bloederig en ook wel verschietelijk) en the mist (die is superspannend en echt goedd!!)

    CaroXx schreef:
    The decent (die is nogal heel bloederig en ook wel verschietelijk) en the mist (die is superspannend en echt goedd!!)

    en the shining!!

    SAW En It
    Saw omdat ik die pop doodseng vind *de rest van de film intreseert me niet.. x']*
    En It vanwege de clown ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik kijk elke morgen in de spiegel en dat is al eng genoeg o.o' Nee, joking. Tot nu toe nog niks?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nou eng is veel gezegd mr m'n favohorror is Scream xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    the grudge 3


    nothing's ever built to last

    The Ring. Ik was veel te jong toen ik die zag. Ik sliep een week bij mijn mama en een maand met het licht in de gang aan. Ben nog steeds doodsbang voor die film. lol (:

    victory schreef:
    SAW En It
    Saw omdat ik die pop doodseng vind *de rest van de film intreseert me niet.. x']*
    En It vanwege de clown ;o


    Yaay, nog iemand met angst voor Pennywise :'D


    Scream for mercy!