• Nou, ik vind een jongen leuk, hij weet dat. En noujha we zijn al best lang bezig enzo, hebben gezoend. Maar nu vroeg ik laatst dus wat hij nou echt van mij vond. Want we hebben niks, hij antwoorde daar op;
    "Ik weet het echt niet meer :$ Ik baal echt dat we niet kunnen afspreken."
    Hij kijkt ook steeds vaker naar mij op school. En hij kan niet afspreken omdat hij straf heeft, en hij weet niet waneer hij weer mag afspreken enzo. En ik had al gevraagt of ik dan een keer 'huiswerk' met hem kon maken. Maar daar trappen zijn ouders niet meer in. En eerst zag hij mij altijd stiekem als hij met de hond ging wandelen, dan bleef hij soms wel 2 uur weg! Dus zijn ouders vertrouwen hem daar niet meer in. Nu baal ik echt want volgens mij vind hij me echt leuk nu...
    What do you think?


    -

    lijkt me dat ie je leuk vindt ja. Maar kunnen jullie niet sms'en/msnnen?
    En in de pauzes of tussenuren dan?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Geke schreef:
    lijkt me dat ie je leuk vindt ja. Maar kunnen jullie niet sms'en/msnnen?
    En in de pauzes of tussenuren dan?

    Hihi, ik hb abbo voor mijn mobiel, hij niet. En op msn praten we wel altijd^^
    In de pauzes zitten de jongens en de meiden altijd gescheiden bij ons in de klas, dus het is nogal raar als ik naar hem toe ga. En we hebben nooit tussenuren samen :'(


    -

    ik denk wel dat hij je graag heeft. Desnoods kan je met hem in de pauze praten? Of na school. En anders: geduld.


    -

    gewoon door gaan met wat jullie deden, als jullie echt van elkaar houden, doen jullie dat mét en zonder straf. Die staf gaat vast wel een keer over lijkt mij.

    DESPAIR schreef:
    gewoon door gaan met wat jullie deden, als jullie echt van elkaar houden, doen jullie dat mét en zonder straf. Die staf gaat vast wel een keer over lijkt mij.

    I hope so...


    -

    Dat wordt afwachten.. Hoe jammer het ook is.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Geduld. ^^

    Wachten sucks :'(


    -

    Pufash schreef:
    ik denk wel dat hij je graag heeft. Desnoods kan je met hem in de pauze praten? Of na school. En anders: geduld.


    None but ourselves can free our minds.

    Prodigy schreef:
    Geduld. ^^


    Tanya is de beste.

    hoe noemen ze dat; geduld is een schone zaak? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.