• Sorry,ik heb geen enkel idee hoe dat je psychopaat schrijft,maar oke,nu to the point. We zaten in de les, en hadden het dus in de krant gelezen dat er op elke school wel zeker eentje zit met die gedachten. En begonnen we dus over een jongen in onze klas over dat hij het wel misschien was,omdat die soms echt raar doet waarvan je denkt,wtf doe je nu? En die jongen is ook niet echt normaal in zijn gedachten,denk ik,en de rest van de klas. En toen een paar dagen later toen die terug op school was zaten we bij lo. En ik zat naast die jongen en ik was wat aan het klojen met een paar andere jongens. En die jongen haalt ineens een mes te boven en wij zaten er echt van: wtf,steek dat ding is weg ja. En wij dat gaan zeggen tegen die leerkracht en die natuurlijk lachen: 'jullie fantasie begint te werken,hij is heus niet zo iemand'. Maarja,wie weet komt die de laatste schooldag af met iets ofso ö

    ja ik heb ook zo eentje zitten , die heeft een ander met een mes proberen te steken ... kinda freaky !


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    TaraChaos schreef:
    ja ik heb ook zo eentje zitten , die heeft een ander met een mes proberen te steken ... kinda freaky !

    Misschien moeten we voor deze ene keer wel is de krant geloven ö Nuja,die zelfde jongen had 2 weken geleden bij lo weer een mes te voorschijn gehaald. En een ander jongen had met een bal op dat mes gemikt waardoor het dus uit zijn handen viel,en die jongen met het mes is gewoon op die jongen gevlogen en die zijn er gewoon kei hard beginnen vechten Oo

    Dat kan wel kloppen, daar ben ik vrij zeker van. Zat ik de laatste tijd ook aan te denken van: Stel je nu voor dat er binnenkort opeens hier zo'n psychopaat binnenvalt ván onze school en dan begint in het rond te steken. En achjha, op onze leeftijd dénk ik niet [mijn leeftijd dan] dat je al met zulke moordgedachten rondloopt. Maar ik denk dat het wel vrij hard klopt en zo.

    Een psychopaat is iemand met een ziekte, zulke mensen hebben meestal iets meegemaakt waardoor ze dat soort dingen doen, psychopaten kunnen sommige emoties gewoon neit voelen, om dan meteen te doen alsof ze gek zijn vind ik een beetje te.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik hoorde van een vriendinneke dat een kereltje bij ons ook met een mes rondloopt. Ter bescherming ofzo. Maar ik denk dat die ook niet lekker is in z'n kopje.

    PoisonIvy schreef:
    Een psychopaat is iemand met een ziekte, zulke mensen hebben meestal iets meegemaakt waardoor ze dat soort dingen doen, psychopaten kunnen sommige emoties gewoon neit voelen, om dan meteen te doen alsof ze gek zijn vind ik een beetje te.

    Ik zeg alleen maar wat er in de krant stond ze. En over die jongen dan nog maar te zwijgen,want hij heeft echt een speciaal karakter,en er is echt niemand dat echt weet wat er in zijn hoofd om gaat.

    Ja hoor.
    Een jongen uit mijn klas is kleptomaan [als je dat zo schrijft] en een lichte psychopaat. hij zit/zat daarvoor in therapie


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    Ja hoor.
    Een jongen uit mijn klas is kleptomaan [als je dat zo schrijft] en een lichte psychopaat. hij zit/zat daarvoor in therapie

    Ja die jongen waar ik over spreekt. Zat ook in therapie ofso iets omdat zijn ouders het niet vertrouwden. En hij had een raadsel gekregen,en alleen de mensen met die gedachten van waar mijn topic over gaat hadden het antwoord juist. En natuurlijk had hij het juist kunnen oplossen.

    Jaa,dat kan wel kloppen (:

    een tijd geleden[een aantal jaren] was er toch ook zo'n meisje dat met een wapen naar school was gekomen en een aantal mensen had afgeknalt ?
    Ze had er geen reden toe,en haar uitleg was ; I don't like mondays.

    later is er dan een liedje over gemaakt...

    xx


    everybody needs a song.

    Ik had op de basisschool een jongen. We moesten iets in de keuken doen dus heel de klas zat. Hij pakt een mes en hielt hem voor zijn keel. Na een tijd tegen hem praten enzo hebben de leraren het mes los gekregen en is hij weggelopen.
    Maar die had ook erge adhd, als je hem uitschold ofzo werdt hij knalrood en sloeg tegen alles wat hem in de weg stond. (ook mensen)

    Maar dat is geloof ik nu al weer een stuk minder, heb hem al 4 jaar niet gezien.


    I love him, but he don't know!

    bij ons komt de politie de kluizen checken op messen ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wij hadden er ook eentje.
    Glenn, zat toen nog in het tweede jaar. Hij stond mentaal een beetje achter, maar zijn ouders weigerden hem naar een speciale school te sturen.
    Hij gooide met stoelen, tafels, knalt je met je hoofd tegen de muur, ...
    Een mes had hij ook altijd op zak.
    Als ik iemand zie losbarsten op school met een mes, zal het Glenn zijn, daar ben ik zeker van.

    Dat dachten ze ook bij Kim de Gelder. Mooi fout gedacht. De geschiedenis, het heden en zeer zeker de toekomst heeft en zal onze naiviteit straffen.


    No growth of the heart is ever a waste

    PoisonIvy schreef:
    Een psychopaat is iemand met een ziekte, zulke mensen hebben meestal iets meegemaakt waardoor ze dat soort dingen doen, psychopaten kunnen sommige emoties gewoon neit voelen, om dan meteen te doen alsof ze gek zijn vind ik een beetje te.

    Hetgeen dat afwijkt van wat door de meerderheid als 'normaal' wordt beschouwd wordt al snel 'vreemd' of 'gek' gevonden.
    Dus aan de ene kant snap ik die gedachtegang wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij in de klas zit een oversexte idioot.
    Maar iemand die zo freaky is ben ik bij mij op school (nog) niet tegengekomen.