• "Hoort inmiddels bij het meubilair van Quizlet."

    Complimentjes
    Teba
    Lieve Lyora,
    Soms ontmoet je iemand met wie het meteen klikt, bij wie je meteen vergeet dat je diegene eigenlijk pas 1 dag kent of korter. Soms ontmoet je iemand zonder wie je je leven eigenlijk niet meer kan voorstellen. Jij bent zo iemand voor mij (was een periode zonder jou? Serieus? Helaas, Q vertelt me dat we elkaar nog maar om en nabij 8 jaar kennen). Natuurlijk, soms beuk ik met mijn hoofd tegen de muur, soms facepalm ik achter mijn scherm, maar ik zou je voor geen goud willen missen. Je bent een geweldig persoon. Je bent enthousiast, je denkt mee en je leeft mee. Je laat altijd een reactie achter. You are the best, and never forget that.


    Yellowstone
    Hoi Daniela!

    Het is alweer een hele poos geleden dat we met elkaar hebben gesproken, maar ik wilde je via deze weg wel vertellen dat je echt een geweldige meid bent en ik absoluut geen spijt heb dat ik je heb leren kennen (en ontmoet!). Ik hoop dat je een fijne week hebt (: Je bent al minder actief op Q (maar dat komt omdat je wel al bij de oudere helft van Q hoort), maar ik zou het echt heel erg jammer vinden moest je nooit meer terugkomen.

    Liefs
    Qing



    Squip
    Heyhoi!
    Jij kent mij niet, maar ik jou wel! (omg dit klonk iets te creepy, sorry)
    Je zit al heel lang op Q en ik zie je dan ook al sinds lange tijd regelmatig op het forum verschijnen, ook al hebben we nooit echt gepraat, haha. Dat is zonde, want bij het maken van dit topic (en eigenlijk veel eerder ook al) kwam ik erachter wat een toffe meid jij bent! Je bent een oer-user en daarom vind ik het heel tof dat je nog steeds naar meetings gaat en rondhangt op Q, ook al is dat misschien niet meer zo veel als vroeger.
    Ik wil je bedanken voor je aanwezigheid hier, die het nog gezelliger maakt op Quizlet! (En voor de posters die ik in 2012 van je heb gekregen bij je grote posterweggeefactie hihi)

    Lieve groetjes van Lisanne.


    Creatie(s) in de kijker
    Altijd al willen weten waar jouw echte wortels liggen? In deze fantastische quiz zul je er eindelijk achterkomen! En misschien ontdek je wel een nieuwe verslavende serie/film/boek! (wbw)
    In welke Fantasiewereld hoor jij thuis?
    Als schrijver bedenk je een wereld, de personages en een verhaal. Je maakt levens en verteld deze. Als lezer beleef je ze.
    Verscheidene verhalen zijn enorm populair geworden, met alle gevolgen van dien.

    Zo slaat bij elke schrijvende tiener de fantasie op hol en verzinnen deze variaties op het bestaande verhaal of halen het gehele verhaal uit het concept en maken er een geheel eigen creatie van. Eigen levens worden geintroduceerd en krijgen een heleboel problemen te verduren.
    Maar...jij, als schrijver, in welke wereld zou jij zelf leven?

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wat een leuke topic weer! Fijne week toegewenst! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Wat een leuke topic weer! Fijne week toegewenst! ^^

    Dit ^ :)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 14:53 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Yay *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh wat leuk! Fijne week ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh wauw (blush) wat lief!!

    Ik ben trots meubilair :Y)

    @Teba
    Ik wil niet eens proberen om mij te herinneren hoe de tijd zonder jou was. It was lonely and boring. Het plezier van het hoofd tegen de muur bonken en facepalmen achter de computer is trouwens helemaal wederzijds, ook al is het om verschillende redenen :Y) love ya (H)

    @Yellowstone
    I'm glad I met you too! Ik vind het jammer dat we niet meer zoveel praten als we eerder deden! I enjoyed our talks very much ^^ and don't worry, I won't leave. Meubilair, you know ;3

    @Squip
    Thank you, wat lief! Oer-user, I like that (blush) creepy valt trouwens enorm mee ;3
    Oh jemig, die poster-actie. Wat is dat lang geleden XD dat was leuk, hoewel ik mij op een bepaald punt wel begon af te vragen waar ik was begonnen (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.