• Sorry,ik heb geen enkel idee hoe dat je psychopaat schrijft,maar oke,nu to the point. We zaten in de les, en hadden het dus in de krant gelezen dat er op elke school wel zeker eentje zit met die gedachten. En begonnen we dus over een jongen in onze klas over dat hij het wel misschien was,omdat die soms echt raar doet waarvan je denkt,wtf doe je nu? En die jongen is ook niet echt normaal in zijn gedachten,denk ik,en de rest van de klas. En toen een paar dagen later toen die terug op school was zaten we bij lo. En ik zat naast die jongen en ik was wat aan het klojen met een paar andere jongens. En die jongen haalt ineens een mes te boven en wij zaten er echt van: wtf,steek dat ding is weg ja. En wij dat gaan zeggen tegen die leerkracht en die natuurlijk lachen: 'jullie fantasie begint te werken,hij is heus niet zo iemand'. Maarja,wie weet komt die de laatste schooldag af met iets ofso ö

    ja, dat kan wel, maar hoeveel gaan er echt daden gaan uitvoeren? In iedere klas zit wel een irritant iemand of één met een grote mond of van die stille mensen..

    Ik ben trouwens niet de psychopaat op mijn school ^^

    RwaydaROCK schreef:
    Ja hoor.
    Een jongen uit mijn klas is kleptomaan [als je dat zo schrijft] en een lichte psychopaat. hij zit/zat daarvoor in therapie


    wat is kleptomaan zijn ? :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    omg wel eng!! zelf op school al!
    ik kwam er laatst dus een tegen in het park toen ik met mijn kleine zusje en een paar vrienden even ging lopen, ik dacht lekker rustig ff sigaretje roken enzo ff kletsen komt er een of andere gast aan en begint te praten dus wij hadden zoiets van huh wie de f*ck ben jij? en na een paar minuten trekt hij ineens een mes! ik was blij dat ik mijn zusje nog net op tijd bij hem vandaan kon trekken en weg kon rennen, wij met z'n allen naar huis gerent en naar binnen gegaan kwam die gast aan de deur de fegot, gelukkig kwam de politie snel, ik wil echt niet weten wat er gebeurt was als iemand gevallen was ofzo of gestoken!!
    hopelijk heeft de krant het mis!!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Ik ben blij dat ik nog nooit zo iemand tegen ben gekomen op school. en dat hoop ik ook niet te doen.


    omg. i love you.

    Iemand uit mijn klas loopt met een mes op zak, snijdt zichzelf om prive omstandigheden en is een beetje anders dan de rest.


    -

    Miss moet iemand met em gaan praten ofzeu. dat helpt altijd.


    "Let them eat cake!"

    PoisonIvy schreef:
    Een psychopaat is iemand met een ziekte, zulke mensen hebben meestal iets meegemaakt waardoor ze dat soort dingen doen, psychopaten kunnen sommige emoties gewoon neit voelen, om dan meteen te doen alsof ze gek zijn vind ik een beetje te.


    ja klopt ik heb dat gelezen op wikipedia dat ze geen spijt kunne voelen en nog iets en dat het vaak komt omdat ze iets hebben mee gemaakt, maar als je het in je hoofd haalt om iemand te vermoorden en dat dan ook te doen vind ik eigenlijk wel dat er ergens toch iets los zit want ze kunnen niet normaal zijn. ik bedoel opzich maakt iedereen wel eens iets mee en iedereen heeft wel eens dat ze denken van dat ze iemand dood willen, ik heb ook wel eens gehad dat ik dacht van ja was die of die maar dood maar echt plannen gaan zitten bedenken van dat je iemand wil vermoorden gaat ver en vooral als je het dan ook nog (probeert) uit(te)voeren. dan heb je gewoon ergens aan gezeten of dan ben je eigenlijk wel gek


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Esmaye schreef:
    Iemand uit mijn klas loopt met een mes op zak, snijdt zichzelf om prive omstandigheden en is een beetje anders dan de rest.


    dat is geen psychopaat maar gewoon iemand die zich elendig voelt en denkt van ik heb liever lichaamelijk pijn dan geestelijk, het zou best een emo kunnen zijn maar dat hoeft niet perse maar als hij het mes naar jou of iemand anders trekt dan snap ik het als je zou denken dat hij een psychopaat is


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    KeareChan schreef:
    Miss moet iemand met em gaan praten ofzeu. dat helpt altijd.

    Ja echt wel Oo' een paar dagen geleden had die op school de hele bank in beslag genomen,en ik vroeg op een vriendelijke manier of hij wouw opschuiven zodat ik kon gaan zitten,begon hij tegen mij te roepen dat ik niet belachelijk moet doen.

    KeareChan schreef:
    Miss moet iemand met em gaan praten ofzeu. dat helpt altijd.


    schat dat lijkt maar praten werkt echt niet altijd dat werkt alleen als iemand minstens voor 75% normaal denkt en iemand die een mes trekt en moord plannen maakt denkt VEEL minder normaal als 75% echt geloof me!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    cocorainbow schreef:
    (...)

    dat is geen psychopaat maar gewoon iemand die zich elendig voelt en denkt van ik heb liever lichaamelijk pijn dan geestelijk, het zou best een emo kunnen zijn maar dat hoeft niet perse maar als hij het mes naar jou of iemand anders trekt dan snap ik het als je zou denken dat hij een psychopaat is


    Mag ik even?
    Ik zei ook niet dat het een psychopaat was? Ik meldde alleen wat uit mijn dagelijks leven?
    En née ze is geen emo, dan zou ik dat wel weten, ik ken haar goed.
    Dankje.


    -

    Iemand van mijn klas wou me steken met een schaar op de trap,en der ware geen leerkrachte enzo.


    Imperfection Is Beautiful