• Het is heel irritant. Ik ben 1.66 en 42 kilo. Ik ben niet dik en dat weet ik zelf ook wel. Maar de ene keer voel me dat wel. Want als ik eet denk ik; ik moet nu wel even rennen omd e calorieen wegtekrijgen. Maar soms voel ik me heel mager en ik weet dat jongens dat niet mooi vinden.
    Dan voel ik me ook weer ***.
    Weten jullie een oplossing om dat gevoel kwijt te raken.


    EGYPTIAN GOD

    Ik heb het zelfde,als ik eet dat ik me meteen dik voel enzo :$.
    dus nee sorry,ik weet niks.


    Sometimes it's best not to care.

    Dát doe je goed. Ik ben 1.59 en 50 kilo. Maar mijn ouders zijn nou ook niet bepaalt smalletjes, en dat weet ik. Ik ben niet te dik, niet te dun.

    Maar goed, ik kan je niet helpen.

    Behalve dat ik me mager voel, herken ik mezelf in je. Ik weet ook wel dat ik niet dik ben, alleen dat is een zelfbeeld wat ik heb ontwikkeld. Ik vind het fijn om er over te praten met vrienden, miss dat het voor jou ook helpt?


    it's cool to know nothing.

    Het gaat er toch niet om wat jongens zeggen? Als jij op een sport zit, of wel eens goed sport, dan hoef je je nergens zorgen om te maken. Daar is het leven te kort voor. Je moet je pas zorgen gaan maken als iemand anders zegt dat je te dik word. Ofzo. Nou en ik weet zeker dat dat niet 1 2 3 bij jou gebeurt, gewoon eten en ervan genieten. Niet te veel niet te weinig, gewoon luisteren naar je maag. Echt, er zijn belangrijkere dingen om je zorgen over te maken. geloof me.

    Ik hoop dat je je gauw weer goed voelt!


    "Let them eat cake!"

    Ik wou dat ik je kon helpen, maar dat kan ik spijtig genoeg niet echt.


    Tanya is de beste.

    Ik ben ongeveer 1.45 en ik ben òòk 42 kilo. En ik voel me ook niet zwaar oO


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    DOE FUCKING NORMAAL MAN!!!!!!!!!!!
    je voelt je te dik! ik ben 1.70 en weeg 72 kilo en ik weet dat ik wel een buikje heb die er gerust af mag maar schat als je nu nog af wilt vallen jaag je jezelf echt de dood in ik zeg eerlijk nu afvallen zou puure zelfmoord zijn!
    kijk in de spiegel en ga na wat je dan te dik vind aan je zelf! als je dat hebt gedaan hang je eem post-it op de spiegel met daarop ik moet niet in zitten over dat mijn (vul in wat jij te dik vind bv. buik) te dik is, ik ben mooi en niet te dik! als je dat iedere dag ziet wordt je zelf verzekerder en raar je die nare gedachten kwijt, kijk maar eens naar Oprah je weet wel van TV die is ook niet de slankste en wel blij met zichzelf!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Ik kan je er niet vanaf helpen maar je bent niet dik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik kan je niet helpen


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik ben 1.56 en weeg 51 kilo.
    Ontopic: Ik kan nu wel zeggen dat je niet dik bent, maar waarschijnlijk heb je die gedachte zelf niet, maar juist andersom, je denkt dat je te dik bent. Die gedachte krijg je niet erg makkelijk weg.
    Ik zou als ik jou was gewoon 3 maaltijden eten en een tussendoortje mag ook best.


    -

    ik denk niet dat je dik bent. En ik denk dat iedereen wel eens hetzelfde gevoel heeft :'D


    -

    Volgens de BMI-test is jouw BMI 15.24, dat is een gezond gewicht. Je zit op de rand van iets te licht tot een gezond gewicht.


    -

    Ik ben een 1.78 meter en weeg 66 kilogram. Het is een BMI van rond de 21, als ik mij niet vergis. Ik ben niet smal, maar heb een vrij brede bouw en zware botten, allemaal geërfd van mijn familie.
    Natuurlijk zijn er dagen dat ik me te dik voel, maar eigenlijk is mijn gewicht heel goed. Dat zit gewoon in je hoofd. En daar kan ik je niet mee helpen. Zorg gewoon dat je niet elke dag de weegschaal op gaat, want dat helpt geen fuck, je voelt je enkel nog meer klote.

    sorry, ik kan je niet helpen..:X

    Esmaye schreef:
    Volgens de BMI-test is jouw BMI 15.24, dat is een gezond gewicht. Je zit op de rand van iets te licht tot een gezond gewicht.

    Dat is niet 'gezond', het is aan de heel lage kant.