• Wat denken jullie?
    http://www.youtube.com/watch?v=2H8LLZ9VmlE&feature=related


    I need you like a heart needs a beat

    Beetje onduidelijk ö


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Kan zijn, hij kijkt droevig, maar of hij huilt? Het beeld is te vaag om dat te zien.


    -

    I don't think so. Als hij echt zou huilen daar, zouden ze dat niet filmen denk ik. (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Volgens mij heeft ie gehuild ofso, maarja ieder mens huilt dus zo bijzonder is het niet x'D


    -

    Ik denk het wel, als je de commentaar ernaats leest en ziet dat hij van 'the wailing wall' in Israël komt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    uhm, geen idee :P
    xx

    lijkt wel zo maar hij was toen met n interview en er was niet bepaald een reden om te huilen O.O


    She said: I gotta find out for myself

    dat vind ik vet zielig. O.o


    Some people make the world special just by being in it

    hij kijkt zielig man :(


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Volgens mij wel, waarom zou hij huilen?
    Misschien mist hij Duitsland ofzo (als ze niet in Duitsland waren) of hij heeft zich pijn gedaan? Gosh, I dunno. Maar het doet wel beetje pijn om hem zo droevig te zien O.o


    -

    NickyFOSHO schreef:
    Ik denk het wel, als je de commentaar ernaats leest en ziet dat hij van 'the wailing wall' in Israël komt.


    wat is the wailing wall? :X


    -

    Op het concert van 3 maart stond hij vlak voor mijn neus,en toen heb ik hem ook zien wenen. Of hij had in ieder geval tranen in zijn ogen. Dat zag je ook op het grote scherm. En toen kreeg ik echt een brok in mijn keel omdat ik hem voor mijn neus zag staan,half wenend.

    Wat een slechte kwaliteit. Daar kan ik écht niet uitmaken of hij nu huilt of niet.

    Pufash schreef:
    (...)

    wat is the wailing wall? :X


    Scream for mercy!

    ik denk het niet. Anders keek hij echt niet recht in de camera... denk ik.. maar het kan natuurlijk ook wel zijn.. he.:'D

    ach, iedereen moet wel eens huilen..:Y)!