• Mijn vriendin wil laten zien dat ze wel respect voor ze heeft.
    Ze vind sommige liedjes leuk en is niet zo'n fan maar ze had wel respect.
    Zie ik weet niks anders dan gewoon de TH fans laten .
    En mijn vriendin zei als ze ze niet emo en gay vind.
    Maar weten jullie nog iets?


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Gsus, een vriendin van haar wilt gewoon laten zien dat ze Tokio Hotel respecteert! En nu vraagt ze hoe ze dat kan laten zien! Mensen worden 'slim' ofzo.


    You move me ......... Kurt

    Zie ik weet niks anders dan gewoon de TH fans laten .

    En mijn vriendin zei als ze ze niet emo en gay vind.

    Maar weten jullie nog iets?


    I don't get it?


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Sorry hoor, is het zo raar dat sommige mensen hier het niet snappen?

    Ik vind het niet erg moeilijk om te begrijpen. (:


    You move me ......... Kurt

    Hoe wil ze laten zien dat ze respect heeft, dan? Ik bedoel, Th ziet dat waarschijnlijk toch niet.
    Ik denk dat je respect voor ze hebt als je ze privacy geeft en ze eens met rust laat. :')


    -

    Spitfire schreef:
    Gsus, een vriendin van haar wilt gewoon laten zien dat ze Tokio Hotel respecteert! En nu vraagt ze hoe ze dat kan laten zien! Mensen worden 'slim' ofzo.

    Sorry ik ben van nature behoorlijk dom aangelegd.

    Spitfire schreef:
    (...)
    Ik vind het niet erg moeilijk om te begrijpen. (:


    Anderen misschien wel? Ik snapte het ook niet namelijk. Gedeeltelijk. :}


    -

    victory schreef:
    (...)
    maak er maar 3 van.. x']


    Wat dacht je van 4? [sowieso meer:X]


    Scream for mercy!

    ik zou het niet weten:)

    koop een tokio hotel dogtag bij claires ;) subtiel en je laat tog zien dat je ze ziet zitten (Y)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Wrm is dit een nutteloos topic? Ik vind het wel een goede vraag hoor, als ze dat toch niet weet...?!
    Maar laat haar op haar hyves/netlog een blog aanmaken waarin ze gwn zet wat ze vind, dat ze TH respecteerd enzo. Ik denk dat gewoon het beste kan doen. Of als ze een playlist heeft staan op haar hyves/netlog dat ze TH daar ook tussen zet? Thja, dit is alles waar ik nu op kom.


    -

    Of, ze moet allemaal buttoms kopen en dan koopt ze er ook van TH en die spelt ze dan allemaal op 1 tas? :'D


    -

    Nouh, ik weet het niet .. .__.
    Ik respecteer Tokio Hotel ook, maar .. ik heb nou niet 'iets' om dat te laten merken, nouja .. gewoon vesten en t-shirts dragen in de stad doe ik, maar .. jaah.. ze is niet echt fan zei je .. dus dan zou ze ook wel geen vesten en t-shirts dragen.
    Misschien kan ze positieve dingen zeggen over th als iemand er slecht over praat? Opnemen voor Tokio Hotel fans, die gepest worden omdat ze fan worden/zijn.. ?

    x

    Spitfire schreef:
    Laat haar een blog op Hyves/Netlog schrijven over dat ze ze respecteert. :') Ik vind dit geen nutteloos topic. (Al is het alleen maar omdat de rest dat wel vind)

    EDIT: Gsus, een vriendin van haar wilt gewoon laten zien dat ze Tokio Hotel respecteert! En nu vraagt ze hoe ze dat kan laten zien! Mensen worden 'slim' ofzo.


    Thank you!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Jools schreef:
    (...)
    Kuch kuch, vier, kuch.


    tuuuuuut ; 5. :X


    A. ikmisje.

    waarom zou ze het laten zien hun weten tog niet dat ze respect heeft voor hun


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!