• Hoi. ^^

    Ik bedoel, op sommige dagen is er geen stelling v/d dag, en blijft die van die dag er dus staan.
    Maar nu zag ik dat users/non-mods dus, ook weleens een topic aangemaakt hadden met een stelling, en die als stelling v/d dag werd beschouwd?
    Terwijl dat niet kan of zo?
    Of mag dat wel als er geen stelling is bijgekomen?


    -

    Vraag ik me ook af.:8


    ok

    Géén idee! Dat vroeg ik me laatst ook af eigenlijk. (cat)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Geen idee en ik vraag het me ook niet af. :9~

    Misschien hebben de users toestemming aan een mod gevraagd om de nieuwste stelling te plaatsen. Of waren het geen vroegere mods, die de stelling plaatste? :8


    You'll never dream alone. <3

    Ik reageer nooit op die dingen, ik vind het irri

    ._.


    -

    Ik denk dat je dan een stelling ziet van iemand die inmiddels geen moderator meer is.
    We voeren die stellingen in, en dat blijft dan onder de naam van de persoon die ze in voert, ook als die stopt met mod zijn.


    En dat er soms geen nieuwe stelling komt, is een foutje. Hebben we nu 2 keer mee gemaakt maar na een paar dagen komt er dan wel gewoon weer een stelling.

    Zoals Krulls hier boven me al zegt.


    Tanya is de beste.

    Krullie schreef:
    Ik denk dat je dan een stelling ziet van iemand die inmiddels geen moderator meer is.
    We voeren die stellingen in, en dat blijft dan onder de naam van de persoon die ze in voert, ook als die stopt met mod zijn.


    En dat er soms geen nieuwe stelling komt, is een foutje. Hebben we nu 2 keer mee gemaakt maar na een paar dagen komt er dan wel gewoon weer een stelling.

    ow..(A)

    Krullie schreef:
    Ik denk dat je dan een stelling ziet van iemand die inmiddels geen moderator meer is.
    We voeren die stellingen in, en dat blijft dan onder de naam van de persoon die ze in voert, ook als die stopt met mod zijn.


    En dat er soms geen nieuwe stelling komt, is een foutje. Hebben we nu 2 keer mee gemaakt maar na een paar dagen komt er dan wel gewoon weer een stelling.


    Oké, bedankt! ^^


    -