• Ik weet niet hoor, maar, die weerwolf op het einde van de trailer ziet er wel een beetje veel fake uit. Ik weet wel dat ze geen echte wolven kunnen gebruiken [dat zou zelfmoord zijn :P], maar, tegenwoordig kan je met zoveel verschillende professionele programma's toch wel iets echt laten lijken. Niet? Wat vinden jullie van die 'weerwolf'? :)

    http://www.youtube.com/watch?v=kSFMmkMfQ5Q&feature=fvst
    [Hij valt nog wel een beetje mee als je 't ff op pauze zet]


    007

    Euhm ik vind hem goed gelukt. Weetje welke wolf pas bagger is?! Die van Hatty Potter! Die weerwolf was echt bagger, ik bn heel tevreden met deze wolf^^
    Maar eigenlijk is hij helemaal geen weerwolf maar een shapeshifter ofzo O.o


    -

    Ik vind hem heel goed gelukt eerlijk gezegd. Moest hij niet zo boos kijken zou ik hem knuffelen xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het wel meevallen dat het er nep uit ziet. Maarja, Twilight was ookal niet zo mooi gemaakt, dus als ik New Moon ga zien zou het wel ook nep zijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    Philadelphia schreef:
    Ik vind hem heel goed gelukt eerlijk gezegd. Moest hij niet zo boos kijken zou ik hem knuffelen xD

    Dat zou ik toch maar niet doen :P


    007

    Ik vind die wolf eigenlijk echt wel goed meevallen. Zo fake vind ik hem er niet uit zien. En trouwens, het kan toch geen weerwolf zijn? Weerwolven veranderen toch alleen maar bij volle maan? Of is dat een legende? :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik vind die wolf eigenlijk echt wel goed meevallen. Zo fake vind ik hem er niet uit zien. En trouwens, het kan toch geen weerwolf zijn? Weerwolven veranderen toch alleen maar bij volle maan? Of is dat een legende? :Y)

    That's right, hij is een shapeshifter, daar kom je in Breaking Dawn volgens mij achter :']


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    That's right, hij is een shapeshifter, daar kom je in Breaking Dawn volgens mij achter :']

    Dan moet ik nog 2 boeken lezen vooraleer ik daarachter kan komen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik hou van die weerwolf. Hij ziet er goed uit. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    OMG wat ziet jacob er y uit zo!
    ik ga die film echt kijken joh!

    Alice schreef:
    Ik hou van die weerwolf. Hij ziet er goed uit. :')

    Idd!


    -

    Alice schreef:
    Ik hou van die weerwolf. Hij ziet er goed uit. :')
    I agree.


    ~

    gelooft er iemand in eliens en weerwolfen en vampiers en elfen het is gewoon een vraag en wat houd de eliens tegen? waar zijn ze bang voor voor die weerwolfen enzo ben ik zelf niet bang voor. waarom? eerst geloof je in eliens dan vertel ik waarom!

    Ik vind het er mooi uitzien =3. Ik zou het niet beter kunnen doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'