• Ik weet in geen honderd jaar hoe ik precies zou kunnen uitleggen hoe ik me voel. Maar stiekem heb ik gelogen. Voor de mensen die mijn serie maken 'don't think the past was dead and gone'. Ik moet bekennen, ik ken dat meisje zeer goed want ik ben het. Zo dit moest er even uit. En ik denk dat de helft van quizlet niet zal snappen wat ik bedoel. Maar het moest er even uit. :/


    It even took me by surprise

    -sorry, voor de erdere reactie, ik heb je serie gemaakt, en ik denk dat dat niet de beste reactie was...:X-
    maar nu komt wat ik nu wil zeggen... ik heb echt respect voor jou. Dat je dat durft te schrijven. En je schrijft trouwens heel mooi!
    xx

    Ik zit ook met een aantal grote problemen die ik al heel erg lang voor iedereen verzwijg. :/


    -

    Esmaye schreef:
    Ik zit ook met een aantal grote problemen die ik al heel erg lang voor iedereen verzwijg. :/
    Ik zeg het je, schrijf erover. je hoeft het niet aan iemand te tonen. Maar het voelde goed toen ik het opschreef. en toen heb ik het na al die maanden op quizlet gezet. door dat te doen is er een zware last van mijn schouders gevallen. (;


    It even took me by surprise

    ik had hem al eens eerder gemaakt, maar nu nog een keer, en meisje, echt... Ik vond het toen al erg, maar nu... Whow:O echt knap dat je erover durft te schrijven:O
    Respect! Ik vind het echt vreselijk dat dit jou echt is overkomen:O Sterkte nog...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Heartbreak schreef:
    (...) Ik zeg het je, schrijf erover. je hoeft het niet aan iemand te tonen. Maar het voelde goed toen ik het opschreef. en toen heb ik het na al die maanden op quizlet gezet. door dat te doen is er een zware last van mijn schouders gevallen. (;


    Bedankt voor de tip!


    -

    Esmaye schreef:
    Ik zit ook met een aantal grote problemen die ik al heel erg lang voor iedereen verzwijg. :/

    So do I. (zip)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.