Alohaa «33.
Ik heb meer dan genoeg rollen te verdelen, 20 om precies te zijn. 10 voor 'Team Tom' & 10 voor 'Team Bill'.
Ik heb minimaal 6 meisjes in elk 'Team' nodig & 4 jongens. Dus weet je nog een leuke jongensnaam ofzo, plaats het in een reactie! Wat heb ik nodig:
Naam:
Leeftijd:
Karakter:
Foto: Het liefst geen emo achtige foto's. Niet dat ik dat niet mooi vind, maar die zie je al in zó veel series/stories
.
Waarom je mee doet met Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.:
Voor welk team je bent:
Klein stukje about yourself: Ik weet niet zeker of dat er ook in komt!
Waar gaat 'Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.' over?:
Tom en Bill Kaulitz zijn Twins die weten hoe het is om neppe vrienden te hebben. Ze hebben beiden maar 1 échte vriend: Andreas. Maar Tom en Bill willen graag nog iemand als BFF. In hun nieuwe programma 'Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.' Gaan 20 jongens en meisjes de strijd aan om de beste vriend/vriendin te worden van de jongens. Wie zal er winnen?
Team Tom: nog 5 meisjes nodig!
Team Bill: nog 5 meisjes nodig!
you're my favourite part of the day ~

,Maja ik ben 19 jaar oud en ik word vaak gezien als : De leipo.Ik doe dingen waarvan je rollend over de grond valt van het lachen.Ik ben soms best jongens achtig zo hou ik van : Thai Boksen,Basketballen en van Wie het verste kan spugen!Mijn record is nu 1,5 meter!Maar jah mijn hobby's zijn : sporten,Kauwgom eten(verslaafd),Tv kijken,Bios gaan,Pc'n,Melig zijn,Hyper doen,Lang uitslapen,Nieuwe vrienden maken!Echt veel vrienden heb ik niet omdat ik soms jongens achtig ben maar ik kan ook meisjes achtig zijn!Want ik hou bijvoorbeeld van : Dansen,Zingen,Shoppen(alleen als ik iets nodig heb dn).Ik heb vaak skinny jeans aan met een vest,In de zomer een t-shirt of een hempje.Dan word ik meestal aangekeken voor 'het perfecte meisje'maar of ze het menen..Ik trek me soms iets aan vn mensen vooral van meisjes.Ik ben soms best onzeker en drm wil ik een jongens vriend die met mij leuke dingen kan doen en niet steeds over meisjes dingen loopt te praten!