• × ANEW ×

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool...

    Rollen Jongen van District 16 en 17nog vrij! Man 21 verlopen = vrij en vrouw 23 verlopen = vrij!
    [Districten 20, 21, 22 en 23 zijn beroepsdistricten.]
    District 14: Vee
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 15: Handel
    × Tye Milo Starnes - GusWaters - [1.12]
    × Aemelia Sophia Haynes - Tartle - [1.6]
    District 16: Landbouw
    × Reservatie mannelijke tribuut - Anaklysmos - [09/04]
    × Maya Rose Finney - GusWaters - [1.12]
    District 17: Electronica
    ×
    × Kalani Florènce Sevani - Dumbledore - [1.11]
    District 18: Architectuur
    × Grey Lyron Tempest - Philia - [1.4]
    × Lisanna Hailey June Tesher - Meje - [Uitstel]
    District 19: Kunst
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 20: Smeedkunst
    × Nikolaj Alexander Zendyr - Raccoon - [1.1] - Beroeps
    × Tatum Chiara Olson - Philia - [1.4] - Beroeps
    District 21: Trainen van vredebewakers
    × Reservatie mannelijke tribuut - Xya - [01/04] - VERLOPEN!
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Hawking - [Uitstel]
    District 22: Vechtkunst
    × Colton Edward Cline - Lensherr - [1.7] - Beroeps
    × Rana Dionysia Kallisto - Dionysia - [1.6] - Beroeps
    District 23: Metaal
    × Aedan Elijah Matthew Whitfield - Fortis - [1.7]
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Deliva - [02/04] - VERLOPEN!
    District 24: Labratoria
    × Dashiell Scott - Cashby - [1.8]
    × Cyah Grey - Melizsa - [06/04]
    District 25: Geneeskunst
    × Reservatie mannelijke tribuut - SoSySauce - [10/04]
    × Hope Amelia Rosehearty - Saith - [Uitstel]


    Faceclaims
    × Paddy Mitchell - Raccoon
    × Daniel Sharman - Philia
    × Brant Daughtery - Fortis
    × Gregg Sulkin - Stelmaria
    × Dylan Sprayberry - Lensherr
    × Gijs Blom - GusWaters

    × Sasha Pieterse - Meje
    × Ashley Benson - Philia
    × Sahara Ray - Markey
    × Holland Roden - Fortis
    × Ciara Bravo - Tartle
    × Shailene Woodley - Saith
    × Mackenzie Foy - GusWaters


    Invullijstje
    × Naam:
    × Leeftijd (12-18 jaar):
    × Uiterlijk(+foto en FC):
    × Karakter:
    × Sterke punten+wapen(s):
    × Zwakke punten:
    × District:
    × Geschiedenis:
    × Bondgenootschap:
    × Extra:


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!





    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Even een mijn topics.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mt ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zou ik de man van 21 en de vrouw van 16 mogen?


    She was always looking for more..

    Mt ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Xya schreef:
    Zou ik de man van 21 en de vrouw van 16 mogen?


    Tuurlijk ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Meisje district 21 voor mij alsjeblieft! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    × Nikolaj Alexander Zendyr x
    h
    15/02


    × Leeftijd: 17, hij verjaard op 15 Februari wat hem het sterrenbeeld waterman schenkt
    × Uiterlijk
    Nikolaj is een knappe jonge verschijning die eigenlijk niet veel belang aan zijn uiterlijk schenkt. Hij heeft een licht getinte huidskleur en enkele moedervlekjes over zijn gehele lichaam verspreid. Nikolaj meet zo'n 1m86 en heeft toch een sportieve bouw door het smeedwerk wat er voor zorgt dat hij een licht wasbordje maar voornamelijk gespierde armen heeft. Hij heeft een hartvormig gezicht met een redelijk strakke kaaklijn die hem wat ouder laat tonen, zijn lippen zijn vol en zalmkleurig en hebben een echt kissable effect. Hij heeft een licht wipneusje waar lichte zomersproetjes te vinden zijn, hij heeft volle iets wat donkere wenkbrauwen die licht gebogen zijn maar meestal een serieuze of onschuldige uitstraling geven. Nikolaj heeft honingblonde haren die meestal door middel van zijn hand naar achteren gekamd zitten en als kers op de taart heeft hij heldere zee blauwe ogen waar het net dat zijn ogen de zee weerspiegeld. Meestal is het de kalme zee , maar als hij kwaad word staat de zee woest en als hij verdrietig is lijkt het net een sombere dag.
    Nikolaj heeft kleine littekentjes over zijn armen en torso en meestal zijn dit brandplekjes, deze zijn niet zo erg maar Nikolay heeft wel één litteken waar hij zeker niet trots op is en dat is een lange snee over zijn ruggengraat heen. Het is nog een vers litteken van tijdens de rebellie maar het breng voor hem enkel duistere emoties te weer.
    01
    02
    03

    Fc: Paddy Mitchell
    × Karakter:

    Nikolaj is een vriendelijke en sympathiek ogende jongen. Hij zal nooit snel oordelen over mensen zonder ze te leren kennen en kan daardoor iets naïef overkomen. Hij is verdraagzaam tegenover anderen en is vaak de rust zelve. Soms kan Nikolaj koel overkomen, maar eens je hem leert kennen smelt dat wel weg en merk je dat hij erg aangenaam gezelschap kan zijn. Wel is hij erg koppig en tegendraads, iets wat nogal bekent is in de familie Zendyr. Meestal is hij liever het type dat niet in groepsverband werkt, maar dat is dan ook vervelend gezien Nikolaj niet graag alleen is, en als hij dat wel is denkt hij aan teveel dingen dus heeft hij die afleiding wel nodig. Nik is rap op zijn tenen getrapt en kan ook agressief zijn. Je mag hem dus niet onderschatten, hij heeft misschien wel een onschuldige blik maar als hij zijn vel wilt redden dan is hij zeker instaat tot moord. Hij kan soms ook wel erg in paniek schieten en doordraaien en dan heeft hij iemand nodig die hem tot rust kan weten te sussen.
    Nikolaj is een harde werker en heeft niet gauw op, hij is een perfectionist en gaat tot het uiterste. Zijn leven is hem wel dierbaar en hij kan af en toe laf overkomen, maar als hij ergens voor vecht dan zal hij toch moedig kunnen optreden en gaat hij ook door het vuur. voor die persoon. Nikolaj is een ramp met keuzes maken en als hij onder druk gezet word kan het wel eens gebeuren dat het de verkeerde keuze word.
    Verder worstelt Nikolaj erg met zijn gevoelens, hij heeft al enkele keren geëxperimenteerd met liefde maar is er nog niet uit wat hij daadwerkelijk leuk vind of wie. Hij houd van lachen en grapjes maken en heeft voornamelijk aanleg voor droge humor, ook kan hij soms uitdagend en flirterig zijn maar hij houd het mooi zo dat hij er geen problemen mee krijgt.

    × Sterke punten+wapen(s): Nikolaj is slim en weet hoe te overleven in bepaalde omstandigheden, dat wilt dus zeggen dat hij de basis skills kent zoals vuur maken, vallen maken met visnetten omgaat etc, Hij kan logish nadenken en is iemand die wijselijk zijn mond kan weten te houden. Ook kent hij zo goed als alle wapens vanbuiten gezien hij er zelf een boel heeft gemaakt. Hij heeft er erg veel verstand van en weet dus ook de goede en slechte kwaliteiten. Zelf kan hij goed met speren omgaan maar pijl en boog ligt hem ook wel. Qua zware wapens kan hij goed overweg met een bijl maar daar blijft het ook bij.
    Nikolaj is sterk en kan een één op één gevecht zeker aan, tenzij zijn tegenstander groter en breder is dan hem.

    × Zwakke punten: Nikolaj kan absoluut niet zwemmen en met moeite zal hij spartelend het water uit klauteren. Ook is hij niet de lenigste en heeft weinig verstand van fauna en flora. Nikolaj is een sympathieke jongeman maar dat wilt ook zeggen dat hij er niet 'gevaarlijk' uitziet en ook niet echt bij de beroepstroep behoord. Ook is hij niet de snelste en kan soms nogal lomp en onhandig overkomen.
    × District: 20, smeedkunst

    × Geschiedenis:

    Vader : Robert Zendyr
    †Moeder Eloise Howell
    Stiefmoeder Karima Welsh
    †Broer Simon Zendyr
    Broer Micha Zendyr
    Halfzusje Sophie Zendyr
    Halfbroertje Lucca Zendyr

    Nikolaj is geboren als derde zoon van de familie Zendyr. Een grote smid familie die bestaat uit zijn vader, stiefmoeder en 5 kids. Op een koude 15de februari kwam Nikolaj ter wereld als derde de zoon van Robert Zendyr en Eloise Howell. Zijn twee oudere broers Simon en Micha waren trotse broertjes, echter werd hun moeder na de geboorte van Nikolaj ziek door een longontsteking en stierf twee maanden later. Zijn vader werd strenger, maar kon nooit de schuld op zijn zoontjes geven en verwerkte zijn verdriet in zijn werk. Echter toen Nikolaj 5 werd ,werd Robert verliefd op de lerares van de kleine Niko en na enkele maanden mocht hij haar zijn moeder noemen. De enigste die niet goed overweg kwam met zijn stiefmoeder was zijn oudste broer Simon die toen 8 was. Na zo'n twee jaar kreeg hij er nog een klein zusje Sophie bij en als laatste kwam Lucca als jongste telg van de familie Zendyr.
    Maar doordat de familie zo groot was, moesten er ook meer kosten komen en dat konden ze amper betalen. Dus toen Nikolaj 13 werd ging hij in de leer om ook smid te worden samen met zijn twee oudere broers om zo wat meer geld binnen te krijgen. De familie heeft het sindsdien wel overleefd, ondanks dat de kinderen amper school hebben kunnen volgen zijn ze slim genoeg en hebben ze elkaar dingen geleerd.

    Nu zoveel jaar later met de rebellen is de familie uiteen gesplitst. Zijn vader, stiefmoeder en halfbroertje en zusje zijn gaan onderduiken bang dat ze elkaar gingen verliezen. Hoewel ze de drie jongens gesmeekt hebben om niet te gaan vechten, waren ze koppig genoeg om wel voor hun land te strijden en daar verloor Nikolaj bijna alles. Hij keek erg op naar zijn broers en beschuldigt zichzelf nog altijd voor de dood van Simon en het geschonden vertrouwen die hij heeft met Micha. Het dorpje zit vol met mensen die aan smederij werken, vuur is dan ook iets waarbij ze geboren zijn en zo is zijn broer ook ten onder gegaan. De peackeapers hadden hun schuilplaats gevonden, en Nikolaj was bezig met een kleine jongen die huilend om zijn moeder schreeuwde te kalmeren en veilig te stellen, echter wist hij dat er snel onheil ging komen en is hij er met het kleine jongetje vandoor gegaan zodat hij tenminste een leventje kon redden. Zijn oudere broer Micha dacht echter dat Nikolaj laf wegerend was en toen werden ze gebombardeerd. Simon, welke de leider was geweest van de drie broers had nadat hij Micha vanonder een brandend stuk puin geholpen , zelf een brokstuk op zich gekregen en was hopeloos verloren. Micha is er met een kreupel been onderuit gekomen en Nikolaj, die zat opgekropt met schuldgevoelens. Nadat hij van zijn oudere broer gestraft werd -doormiddel van een brandende pook op zijn rug te laten branden - uiteindelijk de rest van zijn familie terug gevonden en na de overwinning van Snow hun stekje weer opgebouwd. En hun familie verband weer proberen te versterken al zal het nooit meer hetzelfde zijn.
    Nikolaj draagt nu ook altijd een kruisje aan zijn nek om zijn moeder en broer te herdenken en in benarde situaties vraagt hij ze om hulp. -wat voor sommigen lijkt alsof hij gek is-
    × Bondgenootschap: Tatum Chiara Olson, de twee zijn misschien geen super team, maar komen van hetzelfde district wat hun band enigszins wel sterk maakt. Ook Rana Dionysia Kallisto & Colton Edward Cline zijn z'n bondgenoten en samen vormen ze de beroepstroep ook Aedan Elijah Matthew Whitfield had zich hierbij aangesloten, maar achteraf blijkt hij toch niet bij de beroepstroep te blijven.
    × Extra:

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 15:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hawking schreef:
    Meisje district 21 voor mij alsjeblieft! (:


    Awesome!


    I just caught the wave in your eyes

    Hoe dan ook, ik ga nu slapen. Vragen etc. zal ik morgen pas weer kunnen beantwoorden, hoewel ik wel bezoek heb. Dus ik ben niet altijd online (:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 11:42 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Girl from
    19 pour moi?


    take me back to the basics and the simple life

    Jongen 19?
    Kan mijn rol wel pas morgen/dinsdag maken want de accu van mijn laptop is kapot.


    •

    Mag ik de vrouw van 20 en de man van 18?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een vrouw van 23


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Mag ik een vrouw bij district 19/kunst?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sorry ben pas wakker, moest een beetje bij slapen haha

    Ik zal alles bijwerken!


    I just caught the wave in your eyes