• De stelling van vandaag luidt:
    Illegaal downloaden is stelen en moet harder worden aangepakt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Zéér oneens.


    Scream for mercy!

    Eigenlijk wel, maar ik heb geen zin om bijna 1 euro te gaan betalen voor één simpel liedje. Best wel hypocriet eigenlijk.


    History is not hatred.

    Oneens, ik vind het dom dat je voor elk lied een euro moet betalen, daarbij komt ook nog dat als je dan je hele iPod wilt gaan vullen met liedjes je heel veel geld kwijt bent.

    En als ze het zwaarder aan gaan pakken, heb ik een probleem :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oneens. Want dan moet men er maar voor zorgen dat er geen download programma's bestaan, of uitgevonden worden. Dus zolang dat er nog is, mag het ongestraft! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eh, nee? Die liedjes worden gedownload via downloadprogramma's, en als die er zijn vind ik dat je mag downloaden.


    -

    Oneens


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Oneens. En ik heb geen zin om hier een heel verhaal op te gaan hangen. =.=


    You move me ......... Kurt

    oneens

    Uhm... nee:Y)


    I want my bloody cheese now!^^

    Eigenlijk is het wel een soort van stelen, maar ze hoeven het van mij niet harder aan te pakken. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nah ik vind t wel zielig voor die acteurs en artiesten. Maarja ik heb geen zin om geld neer te tellen voor muziek :x
    Dus oneens.

    ik denk dat heel veel mensen een groot probleem zouden hebben als het verboden zou zijn. bovendien hebben veel mensen het geld er niet voor. en ik heb geenzin om veel te betalen voor muziek. dan maar via youtube. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneeeens!


    They call me dr. phil

    Cherished schreef:
    Illegaal downloaden is stelen en moet harder worden aangepakt.


    In nederland is downloaden niet illegaal, DUH!!!!
    up loaden, dus het op het internet zetten van bestanden is illegaal !!!! en jah dat kun je met de technologie van tegenwoordig nog moeilijk tegen gaan omdat het te veel tijd kost.

    x. johann

    Het is wel weer zo dat de verkoop van cd's, etc. dan wel gaat zakken. Ze kunnen dat voorkomen door die programma's te blokkeren, maar zolang dat niet gedaan wordt, ga ik gewoon illegaal downloaden.


    -