• De stelling van vandaag luidt:
    Illegaal downloaden is stelen en moet harder worden aangepakt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens.


    Als je maar een ananas hebt..

    Waarom komen er de hele tijd stellingen waarover wij op school moeten discussieren Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    nee, ik download zelf ook veel omdat het gewoon niet haalbaar is omdat allemaal te kopen, als ik dan bv één liedje wil van een artiest dan ga ik toch niet héél die cd kopen, de artiesten die echt heel wel goed vind koop ik wel de cd's anders vind ik het wel niet eerlijk tegenover hen

    oneens

    Oneens. Als je iedereen zou laten betalen voor het downloaden van muziek, films, .. Dan zou iedereen blut zijn :Y)
    OF ze zouden allemaal stoppen met liedjes downloaden en dan zou de hele wereld een doodsaai, eng, donker, verdrietig, muziekloos zootje worden! Ö En dat mag niet! :Y)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    DellCUPCAKE schreef:
    Oneens. Als je iedereen zou laten betalen voor het downloaden van muziek, films, .. Dan zou iedereen blut zijn :Y)
    OF ze zouden allemaal stoppen met liedjes downloaden en dan zou de hele wereld een doodsaai, eng, donker, verdrietig, muziekloos zootje worden! Ö En dat mag niet! :Y)
    Vroeger waren mensen toch ook niet blut als ze singles of LP's kochten? En nu zitten wij om 1 euro'tje te zeuren, terwijl vroeger een singletje wel 3 gulden kostte.
    En als mensen stoppen met downloaden dan gaan ze maar lekker cds kopen x']

    nou bijna iedereen download van alles en nog wat en ik vind het niet stelen hoor!!!!!!
    dan meoten die programmas er maar neit zijn en er zijn altijd wel mensen die de orginelen blijven kopen.dus ik hebe r geen bezwaar tegen.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Sluit mij dan maar gelijk op:X


    I'm your Sweet 666

    Nee. Shoesh, anders ga ik me schuldig voelen. :X
    Maar, nee ff serious, als het niet mag, waarom zijn er dan zoveel downloadprogramma's? oô

    Immortal schreef:
    Ik wil niet veel zeggen
    maar nu douwnloade we ook en hoor je de sterren klagen
    Ja
    ik snap niet waarom ze klagen. Ik bedoel het gaat er toch om dat ze hun muziek gewaardeerd wordt en dat ze dan naar concerten gaan.
    Artiesten doen het tegenwoordig voor het geeld :X
    en heb je ooit cribs gekeken?
    jezus wat een huis o.O
    niet iederen sommigen leven echt voor hun muziek en is het geld een mooie bijzaak


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    oneens

    1euro voor 1liedje das wel wat veel
    dan liever illegaal

    Droppie schreef:
    oneens

    1euro voor 1liedje das wel wat veel
    dan liever illegaal

    en de rest, seriues een cd met 15 iedjes koste afgeprijst 15 euro laat staan als hij niet afgeprijst was


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Boooee
    TorrentReactor, Bitmonster, Mininova ftw :P
    Maar ik download alleen games, films en muziek van mn niet favo bands xD Van mn favo bands koop ik gewoon alle albums ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Onneens. Dan moet je je cd's en andere spullen maar beter beveiligen en zeg nou zelf..als je het gratis kan krijgen dan neem je dat aan lijkt mij =]

    Kan je me eerst vertellen wanneer ik eens de Jackpot win?

    Als ik voor ieder nummer moest betalen was ik al meer dan 10 duizend euro kwijt aan muziek.

    Dus illegaal downloaden doe ik en blijf ik doen. Thepiratebay.org voor het leven!

    Zeer oneens dus.

    Ik heb hitzone 1 tot 50 met covers enzo al illegaal liggen en in me nieuwe pc en Daarnaast nog eens 100 CD's met cover en daarnaast nog allemaal losse nummers en al die CD's staan in me pc en in me CD rek :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D