• De stelling van vandaag luidt:
    Illegaal downloaden is stelen en moet harder worden aangepakt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens, als ze niet willen dat we downloaden kunnen ze beter stoppen met het op MTV uit te zenden en dan kunnen ze youtube beter sluiten, ...


    Let the Night embrace you

    eens, iligaal downloden wel.
    downloden voor eigengebruik is niet iligaal dus wat (bijna) iedereen hier doet mag.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Wat zalig hypocriet ben ik toch...
    En iets zegt me dat ik niet alleen sta.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eens.

    Ook al download ik ook.
    Maar goed, zo gaan winkels like freerecordshop failliet, en ik hou van die winkels, en ik koop op nog steeds cd's.

    (nou moet ik wel zeggen dat het onzin is om een album van 30 euro te kopen, omdat je 1 liedje er leuk van vind, en de rest totaal niet.)

    Tegenwoordig kunnen bands denk ik beter verdienen met concerten en merchandise. Er zijn zoveel mensen die downloaden, dus om de halve wereld nou te beboeten is ook een mega-klus.


    blame the bully.

    Oneens.
    Het is mischien wel waar dat de artiesten er dan niets aan verdienen. Maar aan de cd handel verdienen artietsen ook amper wat. Ze moeten het meer van de concerten hebben.
    Plus, dat download programma's gratis aangeboden staan op het internet. Dus waarom zou je dan gaan betalen voor een liedje op i-Tunes. Terwijl je het kunt downloaden op Limewire etc.

    *Als ze het echt willen aanpakken, moeten ze de makers van de downloadssite's een boete geven.


    ~

    Zéééééééééér tegen XD


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Oneens. Als je telkens een CD zou moeten kopen (of single) van degene waar je één goed liedje bij hebt gehoord, verspil je veel geld.


    Tanya is de beste.

    noooooooooooooooo x'D
    Ik moet toch niet hard aangepakt worden? (A)
    btw hoe moet ik anders aan B-sides van bands komen? :x máár ik koop nog steeds heel veel DVD's En CD's omdat ik dat leuk vind dus.. :] (als er bonusmateriaal opzit :Y))


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Willom schreef:
    Tegenwoordig kunnen bands denk ik beter verdienen met concerten en merchandise. Er zijn zoveel mensen die downloaden, dus om de halve wereld nou te beboeten is ook een mega-klus.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Willom schreef:
    Tegenwoordig kunnen bands denk ik beter verdienen met concerten en merchandise. Er zijn zoveel mensen die downloaden, dus om de halve wereld nou te beboeten is ook een mega-klus.


    halve xD? zeg maar gerust ruim driekwart :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Oneens, degene die het op het programma zetten zijn strafbaar, niet wij. (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Mwaa, ik download zelf illegaal en denk dat bijna iedereen dat doet. Maar natuurlijk, cd's worden daardoor minder verkocht enja.


    Some people make the world special just by being in it

    NouszKITTEN schreef:
    Oneens.
    Het is mischien wel waar dat de artiesten er dan niets aan verdienen. Maar aan de cd handel verdienen artietsen ook amper wat. Ze moeten het meer van de concerten hebben.
    Plus, dat download programma's gratis aangeboden staan op het internet. Dus waarom zou je dan gaan betalen voor een liedje op i-Tunes. Terwijl je het kunt downloaden op Limewire etc.

    *Als ze het echt willen aanpakken, moeten ze de makers van de downloadssite's een boete geven.

    Eigenlijk ja, maar dan zouden ze echt álles wat niet perfect legaal is harder moeten gaan aanpakken en dan zijn we nog ff bezig.
    Half eens/half oneens.