• De stelling van vandaag luidt:
    Illegaal downloaden is stelen en moet harder worden aangepakt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ja, dag.
    Oneens fzo =.='


    ok

    Oneens
    ik heb meer cd's dan gedownloade liedjes
    als ik een leuk liedje hoor van een artiest die ik goed vind, dan dowload ik hem, en als hij/zij een nieuwe cd heeft uitgebracht, dan koop ik de cd, en gooi ik het gedownloade liedje weg (A)

    Oneens.. Hallo ik moet 7 a 8 euro betalen om naar de bios te gaan.. En dan mag je ook nog eens geen eten meenemen.. Jaa sorry hoor maar wij zijn niet rijk xd haha.. Maar ik haat het om zoveel te betalen


    ...

    De politie of wat dan ook kennen Limewire wel, waarom doen ze daar dan niks tegen? Ik ben tegen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Devotion schreef:
    Oneens, ik vind het dom dat je voor elk lied een euro moet betalen, daarbij komt ook nog dat als je dan je hele iPod wilt gaan vullen met liedjes je heel veel geld kwijt bent.
    En als ze het zwaarder aan gaan pakken, heb ik een probleem :X


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens.
    CD's en DVD's zijn tegenwoordig belachelijk duur.
    Downloaden is trouwens niet illegaal meer.
    Uploaden daarintegen wel.


    hoi, jij bent leuk.

    Carnage schreef:
    De politie of wat dan ook kennen Limewire wel, waarom doen ze daar dan niks tegen? Ik ben tegen.

    Maar veel mensen van de politie downloaden zelf ook. Haha.
    De vader van een vriend zit bij de politie; Download zelf ook.
    De moeder van een vriendin ook; Download ook.


    hoi, jij bent leuk.

    HEt maakt niet uit, mensen vinden er wel wat op!vZo dat we al nog muziek films en weet ik veel hebben ;)


    Some angels have no wings.

    Als je het bekijkt van de kant van artiesten zeg ik eens. Omdat die mensen ook geld moeten verdiennen. En veel geld in een album steken.
    Vanaf "onze" kant gezien zeg ik oneens. Omdat wij niet voor iedere single of iets geld hoeven neer te leggen. Zo rijk zijn we niet. En iedereen download. Dus je kan heel Nederland dan wel straffen.


    Music is the new sex

    Esmaye Schreef:
    Het is wel weer zo dat de verkoop van cd's, etc. dan wel gaat zakken. Ze kunnen dat voorkomen door die programma's te blokkeren, maar zolang dat niet gedaan wordt, ga ik gewoon illegaal downloaden.


    Jupz..


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Sluit mij dan maar meteen op :X


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hell no. Daar gaat mijn verzameling gedownloade liedjes. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nou, illegaal downloaden is wel strafbaar, maar niet echt stelen. Stelen is eerder als je een cd jat uit een cd - winkel. Dat noem ik eerder stelen dan illegaal downloaden. Maar voor mij mag het toch wel ietwat harder gestrafd worden. Duizende beroemdheden zijn hiervan vaak een "slachttoffer" . Ze verdienen hier geen geld mee, ivp dat je legaal downloadt en / of koopt. Dan krijgen ze geld, maar bij illegaal downloaden krijgen ze helemaal niks. Nada. Noppes.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Oneens. Staat trouwens deels in de wet.
    Je mag downloaden, maar alleen voor eigen gebruik. Pas als je het download, en naar andere mensen stuurt, ben je illegaal bezig.


    The economy is suffering, let it DIE!

    In Zweden heeft er een politieke partij gewonnen die willen dat downloaden gratis wordt:9~


    rules don't stop me