• Ik zei het toch. Ik zei het toch. Ik zei het toch. Ik zei het toch. Ik zei het toch. Ik zei het toch.Ik zei het toch. Ik zei het toch.Ik zei het toch. Ik zei het toch.

    En mensen mij maar niet geloven... Als ik zo vrij mag zijn mezelf te quoten:

    RandomRhythm zei op 4 juni 2009 - 7:59:
    Ik neem mijn mening terug, ik denk dat het een publiciteitsstunt is ._.

    EN lieve leuke schattige homotjes, wat staat er vandaag op iloveradio.de?
    Om het voorzichtig te brengen: het hele verhaal is een goed doordachte leugen. Maar waarom?
    Feit is dat Tokio Hotel binnenkort - met wat vertraging - wereldwijd een nieuwe single en daarmee ook een nieuw album zal uitbrengen.
    Flipsyde - tot de zomer van 2008 bestaande uit drie bandleden - hebben ondanks het feit dat ze Chantelle er als boegbeeld erbij hebben gehaald, nog geen grote doorbraak gehad. De nieuwe single "When it was good" is voor de makers een ware teleurstelling en zal voor velen niet de reden zijn om het tweede album "State of Survival"(what's in a name...) te kopen.
    Kortom:
    Tokio Hotel wil natuurlijk weer het gesprek van de dag zijn en Flipsyde wil (en moet) na lang ploeteren eens een keer in de spotlights staan. En wat is dan geen betere actie dan een gezamenlijke promotie? Het zijn immers twee acts die bij dezelfde muzieklabel een contract hebben getekend...
    Als je dan ook nog bedenkt, dat Tom al sinds jaar en dag het imago van Mister Lady Lover opgedrukt krijgt en Chantelle met haar gezang ook het hart van de mensen kan bekoren, maar het toch meer van haar looks moet hebben, lijkt deze 'flirt' niet bepaald toevallig.
    Bovendien:
    De foto die BILD gebruikte bij het artikel lijkt helemaal niet op een paparazzifoto, maar eerder op een gephotoshopte foto die zo in een BRAVO-fotoroman had kunnen staan. De foto is scherp, goed belicht en de twee 'hoofdpersonen' hebben een vertrouwde houding en een brede glimlach op het gezicht. Toeval?
    Nee, het wordt zelfs nog erger: Terwijl Tokio Hotel zich bijna onzichtbaar kan maken (d.w.z. het kundig verstoppen voor de paparazzi), is de foto van Tom en Chantelle op een 'open' plek gemaakt. De tortelduifjes hebben het ongetwijfeld gemerkt dat de foto is gemaakt en vervolgens is die foto dus uitgerekend vanuit LA naar het kantoor van BILD in Berlijn gestuurd. Strange, op z'n zachtst gezegd.
    Bovendien wordt de naam van de fotograaf die de foto heeft gemaakt niet genoemd. Dat is zeer ongewoon, een paparazzi zou toch juist willen dat iedereen waar ook ter wereld weet dat hij deze foto heeft gemaakt?
    En, wat denk je, is het altijd nog toeval?
    Maar het gaat nog verder: Nog op de avond van de dag (3 juni) dat het eerste BILD-verhaal gepubliceerd werd, stuurde Universal Records een promo-newsletter met de volgende teasertext:
    "Naast het nieuwe album "State of Survival", dat bij ons van de zomer in de schappen zal liggen, zal Chantelle van Flipsyde zeker ook een boekje opendoen over het onderwerp flirten en liefde. Zoals Bild.de al aangaf, lijkt de blonde zangeres het met Tom Kaulitz van Tokio Hotel heel gezellig te hebben... "
    Erg logisch hoor, dat de sterren de liefde niet als iets privés zien...
    Wat ook logisch is, is het feit dat Bild op 4 Juni gelijk een interview met Chantelle plaatste, incl. een sexy foto van de zangeres, de bevestiging van de date met Tom, maar ook een verhaal waar de twijfel of er meer uit deze date zal voortvloeien naar voren kwam. En dat allemaal omdat Tom het imago van een casanova heeft en dat laatste zouden die vriendinnen van Chantelle dan weer weten...


    En nu niet zeggen dat je het ook wist want het forum staat vol met een stuk of 3 topics waar mensen zeggen dat het oh zo leuk lief en gezellig is |')
    and RandomRhythm saves the day once again! -supermanpose-
    Ik ga denk ik even liggen, volgens mij is de hoestdrank naar mn hoofd gestegen... ._.


    BAM!

    _O_

    Dude, je had gelijk _O_
    Eigenlijk wel kut :l
    Hadden we de hoop dat Tom verliefd was is het zo een domme publiciteitsstunt :l


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is trouwens een specificatie die ze gemaakt hebben, het hoeft helemaal niet zo te zijn. Al klinkt het logisch.
    Ik vond het hele gedoe met dat kind een beetje doordacht, dus nah geloven deed ik het toch al niet.
    Maar juig niet te vroeg, dit verhaal is nog niet eens bevestigd.


    Elegance is refusal.

    Damn Doe ik dan eens moeite om lief te zijn en een lieve reactie te plaatsen was het niet nodig xD haha grapje, maar ik weet niet wat ik nog moet geloven, ik wacht braafjes of totdat Tom EN chantelle het officieel bevestigen^^

    xXx(H)

    eigenlijk best wel dom. maar wie weet hoeveel geld ze ervoor gekregen hebben!
    dat zou ik ook wel doen hoor ^^ als het toch maar 'nep' is

    x

    En vandaag heeft Bild toegegeven dat het allemaal fake was ^^
    Wat ben ik toch weer geniaal.


    BAM!

    Ik zei het ook ö

    Ik vind het echt laag van Tokio hotel & die groep van Chantelle ofzo. Echt laag.
    Maar je had inderdaad gelijk (Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Gefeliciteerd?


    rules don't stop me

    RandomRhythm schreef:
    En vandaag heeft Bild toegegeven dat het allemaal fake was ^^
    Wat ben ik toch weer geniaal.


    Welke Bron ?? Ik geloof je wel maar ik wil het gewoon ook eens lezen ^^

    xXx(H)

    Jeeee, je had gelijk! -applaus- Euh dude, die laatste 'ik zei het toch' moet je meer laten uitlopen zo van: 'ik zei het toooooooooch!'

    Conspiracy schreef:
    Jeeee, je had gelijk! -applaus- Euh dude, die laatste 'ik zei het toch' moet je meer laten uitlopen zo van: 'ik zei het toooooooooch!'

    sjit ja ._.

    bleh. volgende keer beter.

    und da bron waar om gevraagd werd: klickie


    BAM!

    Maar.. Ik heb een video gezien met Tom die Chantelle zoent in de auto! O.O Is dat dan ook allemaal fake?! -gaat video zoeken-


    You'll never dream alone. <3

    Vind het best jammer, ze passen wel bij elkaar.
    Maar nu vind ik Tom eigenlijk helemaal belachelijk als hij zoiets doet ><


    The soul needs autumn.

    0:17 daar zoenen ze! Of is dat nep?


    You'll never dream alone. <3