• Hallo daar mede Quizeletters!

    Ik vond het nodig tijd voor een schrijvers ID, dus hier is het :p


    Over mezelf

    Mijn naam is Romi, ik ben 18 lentes jong en ik studeer geneeskunde in Leuven. Ik ben getogen in Peer, een kleine stad in Belgisch Limburg. Mijn hobby's bestaan uit niks doen, anime, series of films kijken, lezen en natuurlijk schrijven. Mijn grote voorbeeld op vlak van schrijven is Stephen King, maar hem ga ik waarschijnlijk niet kunnen evenaren. Ik hoop dat ik ooit in de (al dan niet verre) toekomst een boek zal kunnen uitgeven, zoals velen onder ons. Verder ben ik ook enorm geïnteresseerd in de wetenschap, vooral in het menselijk lichaam. Zou je iets meer over me willen weten, of gewoon gezellig een gesprekje willen starten, druk maar op die PB-knop, ik bijt (meestal) niet (bloos)

    Notes:
    Ik schrijf enkel OP's.
    Lange verhalen (meestal romans of YA's) schrijf ik vooral buiten Quizlet, om later eventueel nog naar een uitgever te kunnen sturen.
    Titels van de verhalen zijn aanklikbaar.

    Lange verhalen

    Verblind door liefde
    ● Afgelopen ●

    In een wereld waar ze 'liefde is blind' iets te letterlijk nemen, verliest iedereen, ongeacht afkomst of rijkdom, zijn gezichtsvermogen zodra ze verliefd worden. Kleurrijke ogen die eerst vol leven zaten worden dof, grijs en doods.

    De negentienjarige Jesse, die erin is geslaagd om liefde te ontlopen en zo zijn zicht te bewaren, vraagt zich af of zijn ogen wel enig nut hebben in deze wereld. Niet alleen voelt hij zich eenzaam en 'anders' omdat hij de enige is van zijn leeftijd die de wereld nog kan zien, maar ook profiteren zowel zijn vrienden als zijn familie van het feit dat zijn ogen nog perfect in orde zijn.

    Is hopeloos wachten tot ook hij zijn zicht zal verliezen het enige wat hij kan doen, of wacht er een grotere lotsbestemming op hem?


    De prins en de stalknecht
    ● Afgelopen ●