• Hallotjes,

    Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat:

    Je verliefd werd, heel erg verliefd.
    Zoals ik nu, en na 7 maanden nog steeds verliefd bent?
    Dus nu zit het zo, Als ik eet en mijn vriendin zit naast me of ik denk aan haar, word ik misselijk van de verliefdheid, elke keer. Oké misschien een super goed teken, maar ook irritant omdat ik dan nogal misselijk word en minder ga eten.

    Nu heb ik dus ook full-time stage, en ben ik afgelopen weekend ingestort van de oververmoeidheid, ik werk te hard en slaap te weinig. Daar word ik ook helemaal niet lekker van en ik ben soms echt heel erg misselijk.

    Nu was mijn vraag: Hebben jullie dit ook wel eens (meegemaakt)?
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wel de verliefdheid niet de misselijkheid..
    Ik word juist super energiek en vrolijk als ik verliefd ben.
    Wel duizelig van het denken aan die persoon. Maar jij hebt nog een vriendin, bij mij was het zo dat die persoon zeer onbereikbaar was.
    Praat er over met je vriendin misschien houdt de misselijkheid op.

    xx


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    wouw jij moet volegnsmij echt een lieve jongen zijn;) sorry als het misschien stom klinkt maar ik heb weinig vertrouwen meer in de liefde. Ookal heb ik nu superlieve vriend.

    Hoihoi, me vriendin weet alles al van mij dus dit ook :]
    Maar ik wou gewoon even weten of dit bekend of iets was bij jullie ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Hoihoi, me vriendin weet alles al van mij dus dit ook :]
    Maar ik wou gewoon even weten of dit bekend of iets was bij jullie ^^
    niet misselijk maar ik kan wel niet zo goed slapen.

    ik maak het op dit moment mee, mn vriend heeft me na 7 maanden gedumpt & ben nogsteeds heel verliefd op hem, maar hy op een ander. heb geen etenslust meer, en ik kan alleen nog maar kotsen. stertke dermee.


    damn. :$

    Ahm, nee. Ik ben daar een iets te nuchter persoon voor, zegt men.


    Bored.

    Elke keer als ik mijn vriendje weer zie, die dag daarna kan ik nóóit eten, dan heb ik de hele dag geen honger D:


    I don't need words to feel those lips.

    Ja vreselijk, nogsteeds... het is inmiddels sinds eind februati uit (en maar 3 weken aan geweest) en ik heb nogsteeds alle ''symptomen'' van verliefdheid :S en toen het nog aan was kreeg ik haast een hartaanval als ik m na het weekend weer zag ofzo :3

    Hmmm, Das ook klote voor jullie O.O Gelukkig heb ik mijn vriendin altijd nog en ik wil haar ook nooit meer kwijt :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hmnee, het heeft dan wel te maken met verliefdheid, maar dan komt het meer door de zenuwen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm, ja. Al een volledig jaar. Ik voel me nu echt zoo zielig. De misselijkheid heb ik ook soms. Dan krijg ik eigenlijk niets door mijn keel, omdat ik de hele tijd aan hem moet denken. Ochja, liefde.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Arme rick : (

    Miraculous schreef:
    Wel de verliefdheid niet de misselijkheid..
    Ik word juist super energiek en vrolijk als ik verliefd ben.
    Wel duizelig van het denken aan die persoon. Maar jij hebt nog een vriendin, bij mij was het zo dat die persoon zeer onbereikbaar was.


    It even took me by surprise

    neej zo erg heb ik het nog nooit gehad
    miss moet je als je geen eetlust hebt toch eten. miss brengt het je op een gegeven moment je eetlust weer terug ;)
    en ga eens wat eerder naar bed ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb nog nooit een vriendje gehad maar ik denk dat de sympthomen die je hebt vrij normaal zijn althans dat denk ik