• hey allemaal!,

    jullie hebben vast wel allemaal eens een erge blooper mee gemaakt, vertel het hier wat jou bloopers zijn!

    ik ben bijv, ooit op vakantie tegen een deur aangelopen waar al mijn vrienden bij zijn :$



    xx<3

    Jawel dat heb ik wel gehad.Op de basis school moesten we een film gaan maken met een groepje.Je mocht zelf weten met wie.Dus ik ging met mijn 2 beste vriendinnen een reclame spotje maken over the grudge x'D Maar toen moesten we dus een lokaal opzoeken waar het donker was.Dus gingen we in het handerarbeid lokaal. Daar zaten geen ramen,maar wel een TV en deuren.En het stond daar vol met tafels enzo.Noujah,ik zou dus spelen als een slachtoffer van the grudge samen met andere 2 vriendinnen,en 1 van hun was The Grudge zelf.Dus wanneer iemand aan het filmen was.Deed ik de tv aan,enzette Teletubbies er op(A). Dus je hoorde door het spotje de teletubbies x'D Dus moesten we overnieuw. Toen speelden we alsof ik moest drinken pakken vanuit de keuken,maar omdat het dus zo donker was,zag ik niks.En het was de bedoeling dat de camera mij zou volgen omdat The Grudge mij zou aanvallen x'D Dus ik loop zo mooi naar de keuken,maar ik zag geen flikker dus opdat moment dat ik terug wil lopen met water in mijn hand,Struikel ik over een stander van het bord heen.En toen hoorde je dus 'FUCK PIJNLJK'door de lokaal heen gaan.Dat was ik dus.En die camera stond op mij gericht,en iedereen lag slap terwijl ik daar pijnlijk lag! x'D Daarna moest ik natuurlijk ook hard lachen.Maar dat was egt een blunder want iedereen kon het zien,omdat we het niet meer overnieuw mochten doen!


    Sometimes it's best not to care.

    Ehm HEHE ik weet niet alles meer, maar eentje blijft mij nog wel bij. Ik was op vakantie met een vriendin van mij en haar ouders in Drenthe. Waren er dus ook twee jongens, die stonden met hun tent tegenover ons. En die vonden ons wel leuk en blablabla. En ik hen stiekem ook wel. :X En toen gingen ik en mijn vriendin zo met hen badmintonnen, en toen moest ik dat pluimpje zien terug te kaatsen. Maar die was een beetje ver dus ik val zo met mijn WITTE skinny jeans precies voor die jongen neer x'D. Iedereen plat, maar die jongen die hielp mij wel weer, en hij vroegen telkens van: Gaat het? Echt zóó cute. 8) Maar ik schaamde me niet 'fzo. Vond het wel grappig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    We waren laatst zo met school maar het zuiderzeemuseum geweest, maar daar moest je dus een stukje met de boot heen. Zat er dus ook nog een klas van een andere school op die boot. En aangezien wij een paar van die kinderen frans hoorden praten dachten wij dus, 'oh dat is een franse klas'.
    Gingen we later die dag dus terug met de boot naar noord-holland zgmaar, en gingen wij voor 3 van die franse kinderen zitten. Ik en nog een paar vriendinnen. Een van die jongens had een beetje emo-style en wij vonden dat dus wel vet. Hadden wij het zo vet uitgebreid over die jongen enzo, en dat hij er een klein beetje depressief uitzag omdat hij de hele tijd met zijn hoofd voorovergebogen zat (nee hij was niet zeeziekachtig) en toen zegt liset zo van; Misschien is hij wel verkouden en zit hij daarom voorovergebogen zodat het snot uit zijn neus kan lopen en als hij met zijn hoofd achterover zit komt het ergens anders ofzo.' nou dat was dus de theorie van Liset. Kregen we later te horen dat hij gewoon nederlands was.. Ik schaamde dood, en Liset ook>.<

    Whahahaa, XD
    Nouw Ik wou dus gaan zitten op een stoel.. & uhh er stond gwn geen stoel [ nee niemand heeft die weggetrokken er stond gwn weg geen stoel! ] Dus ik dacht Nouw ik plof me eens lekker neer op een stoel. & dus uhh... viel ik x'D Met men achterhoofd tegen de tafel & nu heb ik een dikke tumor op men achterhoofd X'D Iedereen zei zo ; Ö Laura gaat het gaat het? & ik zat me kapot te lachen X"D

    Nouw.. dat was het wel zoon beetje ;x


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    xInnocence schreef:
    We waren laatst zo met school maar het zuiderzeemuseum geweest, maar daar moest je dus een stukje met de boot heen. Zat er dus ook nog een klas van een andere school op die boot. En aangezien wij een paar van die kinderen frans hoorden praten dachten wij dus, 'oh dat is een franse klas'.
    Gingen we later die dag dus terug met de boot naar noord-holland zgmaar, en gingen wij voor 3 van die franse kinderen zitten. Ik en nog een paar vriendinnen. Een van die jongens had een beetje emo-style en wij vonden dat dus wel vet. Hadden wij het zo vet uitgebreid over die jongen enzo, en dat hij er een klein beetje depressief uitzag omdat hij de hele tijd met zijn hoofd voorovergebogen zat (nee hij was niet zeeziekachtig) en toen zegt liset zo van; Misschien is hij wel verkouden en zit hij daarom voorovergebogen zodat het snot uit zijn neus kan lopen en als hij met zijn hoofd achterover zit komt het ergens anders ofzo.' nou dat was dus de theorie van Liset. Kregen we later te horen dat hij gewoon nederlands was.. Ik schaamde dood, en Liset ook>.<


    Dat heb ik ook ik ben half frans en half nederlan ds en da's best meligXD soms als mensen me neit kennen in frankrijk praten ze over mij en ik versta dat:Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Vroeger reden ik en mijn broer vaak in de buurt met onze fiets, en dicht bij ons is er een speelpleintje, daar gingen we ook vaak, dat speelpleintje is in een wijk. Dus wij rijden in die wijk, en opeens zie ik achter mij, weet niet meer hoe, een oranje wolk, maar zo echt abnormaal, en ik zeg zo tegen mijn broer kijk een oranje wolk ! en ik blijf kijken, en ik fiets terwijl ook, en Bam! ik rijd tegen een auto ! ik heb me flink pijn gedaan aan mijn schouders en er was een deuk in de auto, mijn broer lag strijk en ik had schrik x)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik ben is na t school op een bankje op onze speelplaats gespronge en da hout was al rot en ik zakte er ineens door en al mijn vrienden hadden het gezien =]