• Geef mij maar gewoon even gelijk. Want ik vind dat Lisa gewoon géén jongensnaam is. En Kirsten beweert van wel. o.O


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik kijk er niet raar van op dat ze in Azië hun zoon Lisa noemen, maar hier zou het wel raar zijn. Ik ben het met beide eens. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meisjesnaam x]
    Sanne bijv kan wel voor een jongen worden gebruikt.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    het ligt er aan hoe je het bekijkt.

    Ik vind ook dat jullie beide gelijk hebben.

    Hmm - Nou ik heb het nog nooit gehoord, nee. Daar geef ik jou weer gelijk in. Maar wat Kirsten zegt.. Het zou best kunnen dat ze in die landen jongens een meisjesnaam geven, in dat geval Lisa. ^^
    Ik ben het met jullie beiden eens.


    -

    Dudeeeh.
    alles kan. Waarom dan geen Lisa bij een jongen? ik vind dat het kan. Er zijn ook jongens die Kim heten en meiden die Eddy heten. waarom niet?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Buuh,,ik denk dat t wel kan bij jongens..
    der noemt hier een gast steffi dus waarom zou lisa dan niet kunne? xD


    Imperfection Is Beautiful

    LotteLampje schreef:
    Dudeeeh.
    alles kan. Waarom dan geen Lisa bij een jongen? ik vind dat het kan. Er zijn ook jongens die Kim heten en meiden die Eddy heten. waarom niet?
    Ja dat vind ik ook :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het geen jongensnaam.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    oké nieuwe regel. Iedereen die het géén jongensnaam vind mag geen reacties meer geven! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind het gewoon een meisjesnaam ;D
    maar zoals die variatie bij die japanners enso dan zou het nog wel een jongensnaam kunnen zijn bij hun.


    -