• je mascara als een achterlijke te laten klonten, zodat het lijkt dat je maar vijf wimpers hebt ofzo. Blijkbaar welm wat je ziet het vaak op foto's. Wie loopt er mee met deze rage?
    Ik niet, ik vind het verschrikkelijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Dus er bestaat tegenwoordig ook al een mascaramode? :'D
    Maar in ieder geval.. ik vind het lelijk en mijn mascara klontert niet (:

    Jep, helaas (??) wel.
    En mijne klontert gelukkig niet x]

    ik heb er nog nooit iemand mee zien lopen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat maakt het uihuit? =='

    Ik ben geen expert in mascara opbrengen, dus t kan zijn dat t bij mij perongeluk gebeurd, maar dan niet hele klonten en zeker niet dik o0

    DellCUPCAKE schreef:
    (...)
    wat is dat nou voor stomme opmerking? xs
    Je bent bi of je bent het niet. Het kan niet 'in' of 'uit' zijn :S

    Het is gewoon tegenwoordig heel gebruikelijk dat mensen zeggen dat ze bi zijn omdat ze dat cool vinden ofzo. Veel sterren doen dat ook.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik loop niet mee met de rage's, de rage's lopen achter mij aan. (krul)

    JOKE.

    stiekem doe ik het wel, ja.

    Ik doe dat al jaren. Al vanaf dat ik voor het eerst make-up gebruikte, zo'n 8 jaar terug.
    Maar dat komt omdat ik nooit direct een nieuwe mascara koop als die gaat klonteren.
    Geen behoefte aan.


    Elegance is refusal.

    Mijn mascare klontert ook best wel vaak en dat vindt ik echt shít. Maar ja dan probeer ik er van alles aan te doen zodat het niet aan elkaar gaat plakken en in de meeste gevallen. Pakt dat wel redelijk goed uit =']


    ~

    Ontopic: ik doe in ieder geval niet mee met deze 'rage'. 'k Gebruik hooguit teveel oogpotlood.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Het is gewoon tegenwoordig heel gebruikelijk dat mensen zeggen dat ze bi zijn omdat ze dat cool vinden ofzo. Veel sterren doen dat ook.

    Mensen die zulke dingen verzinnen, zijn gewoon ziek -.-' Het is gewoon respectloos voor mensen die wél echt bi zijn. Vind ik dan :X


    I'll need a little more luck than a little bit.

    mijne klontert lekker niet _O_


    -

    Weet je wat ook in is?
    Zeggen: Je t'aime.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    DellCUPCAKE schreef:
    (...)
    Mensen die zulke dingen verzinnen, zijn gewoon ziek -.-' Het is gewoon respectloos voor mensen die wél echt bi zijn. Vind ik dan :X

    Ik ben het volledig met je eens :]


    I clicked my heels and wished for you.

    huh heb ik nou nog nooit gezien:$ of ben ik de enige??? stuur es een fotoxD!