• HALLO:Y),
    ja jongens, Julie had weer een geweldige dag vandaag! Bij Biologie moesten we vandaag het gedrag van 20 pissebedden gaan bestuderen. Ja, je hoort het goed. 20 levende pissebedden.
    Nou, eerst en vooral, je moest zelf 10 pissebedden meenemen naar school. Voor mij begon het vanmorgen al geweldig goed. Ik keek in mijn potje: al die dieren waren dood. Lekker! Ik en Charlotte deden samen, dus ik hoopte dat 10 pissebedden ook wel genoeg zouden zijn voor die vrouw.
    Dus we kwamen bij biologie aan. En nee hoor, je moest per se 20 pissebedden hebben. Gelukkig had Charlotte er iets van 40, de helft van de klas heeft bij ons nog een paar pissebedden opgehaald.
    Toen begonnen Laura en Violette te gillen. Er zat namelijk een oorworm ofzo bij hun in het potje, en die twee begonnen echt als speenvarkens te krijsen. Toen gooide ze het arme beest bij ons op tafel, en heeft Charlotte het uit angst dood geslagen.
    Ja mensen, we hebben vandaag een heleboel uitgemoord.
    Toen begon bij mij en Charlotte een van die pissebedden te creperen, en ging hij dood. Wij hadden echt zoiets van: WTF!
    Toen begon er nog zo een te creperen, en toen ging hij op zijn rug liggen om een of andere vage reden. Nou, wat we toen hebben gezien was écht niet normaal. Die buik van die pissebed brak gewoon ineens open, en toen kwamen er echt iets van 100 van die bladluizen uitgekropen. Charlotte begon allemaal te gillen "BEVALLING! BEVALLING!". Dus binnen twee seconden stond de halve klas om onze tafel.
    En toen alles klaar was liet Laura de bak met álle pissebedden uit de hele klas vallen en toen zat de hele klas onder met meer dan honderd volwasse pissebedden:Y).
    Wat een heerlijke dag!


    rules don't stop me

    Lekker, een biologielokaal vol met pissebedden :9~

    oh bah. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gadverdamme ik ga zowat over me nekXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    muahahah! vet

    En toen gingen we ook nog zingen in de klas:
    'Beestjes, beestjes! Allemaal beestjes! Zo veel beestjes, om me heeeeen!'
    En dat vonden we wel ironisch:Y)


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    En toen gingen we ook nog zingen in de klas:
    'Beestjes, beestjes! Allemaal beestjes! Zo veel beestjes, om me heeeeen!'
    En dat vonden we wel ironisch:Y)

    Droog ;D

    x'D whaha
    Ik verheug me op Kikkerontleding!:Y) -alleen dat is nog niet gezegd wanneer dat is.=(-

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BrokenQueen schreef:
    x'D whaha
    Ik verheug me op Kikkerontleding!:Y) -alleen dat is nog niet gezegd wanneer dat is.=(-

    xX

    Oeeh gadver! Wij hebben ook al een vis ontleed, en toen ging Alexander in zijn oog prikken. Toen liet het vliesje los en liep het oog leeg. Dat was wel lachen.
    En we hebben ook een varkenshart ontleed:9~


    rules don't stop me

    HAHA. Ooh, geweldig! Dat wil ik ook!


    You move me ......... Kurt

    Ik word niet goed ;o ik ben echt bang van die beestjes ;o


    It even took me by surprise

    iewl, dat van die buik is goor!


    -

    -strijk-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Leuk :Y)
    daar wou ik bijzijn xD


    Imperfection Is Beautiful

    Kryptonite schreef:
    Ik word niet goed ;o ik ben echt bang van die beestjes ;o

    me too


    It's heavy but you are not the only one

    Ieuw, dat is écht goor! x'D
    Maar ook grappig! x'D
    Dat wou ik zien! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.