• HALLO:Y),
    ja jongens, Julie had weer een geweldige dag vandaag! Bij Biologie moesten we vandaag het gedrag van 20 pissebedden gaan bestuderen. Ja, je hoort het goed. 20 levende pissebedden.
    Nou, eerst en vooral, je moest zelf 10 pissebedden meenemen naar school. Voor mij begon het vanmorgen al geweldig goed. Ik keek in mijn potje: al die dieren waren dood. Lekker! Ik en Charlotte deden samen, dus ik hoopte dat 10 pissebedden ook wel genoeg zouden zijn voor die vrouw.
    Dus we kwamen bij biologie aan. En nee hoor, je moest per se 20 pissebedden hebben. Gelukkig had Charlotte er iets van 40, de helft van de klas heeft bij ons nog een paar pissebedden opgehaald.
    Toen begonnen Laura en Violette te gillen. Er zat namelijk een oorworm ofzo bij hun in het potje, en die twee begonnen echt als speenvarkens te krijsen. Toen gooide ze het arme beest bij ons op tafel, en heeft Charlotte het uit angst dood geslagen.
    Ja mensen, we hebben vandaag een heleboel uitgemoord.
    Toen begon bij mij en Charlotte een van die pissebedden te creperen, en ging hij dood. Wij hadden echt zoiets van: WTF!
    Toen begon er nog zo een te creperen, en toen ging hij op zijn rug liggen om een of andere vage reden. Nou, wat we toen hebben gezien was écht niet normaal. Die buik van die pissebed brak gewoon ineens open, en toen kwamen er echt iets van 100 van die bladluizen uitgekropen. Charlotte begon allemaal te gillen "BEVALLING! BEVALLING!". Dus binnen twee seconden stond de halve klas om onze tafel.
    En toen alles klaar was liet Laura de bak met álle pissebedden uit de hele klas vallen en toen zat de hele klas onder met meer dan honderd volwasse pissebedden:Y).
    Wat een heerlijke dag!


    rules don't stop me

    Gezellig xd
    Gelukkig doen wij dat soort dingen niet, ik heb het niet zo op beestjes.


    I am an idiot, I move.

    Ieeew


    I recycle my thoughts.

    ik at vroeger die beesten altijd op :X


    Nvt

    Ieuwl, ik zou op de bank springen als er allemaal pissebedden in de klas zouden zitten. Al lijkt het me wel grappig. x'D

    Yummie. :9~

    Heh ieeeeuw :/


    I don't need words to feel those lips.

    Getver. 8-)


    -

    Lekker toch?!


    rules don't stop me

    wow, onze kindjes waren vet leuk!


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Charlisle schreef:
    wow, onze kindjes waren vet leuk!

    vet wel:9~


    rules don't stop me

    ik haat beestjes xD
    maar het lijkt me wel lollig :3

    xD zo goor en waar zijn de baby's?


    When I Look In Your Eyes I See Something Beautiful.

    Muhaha, Geniaal! =D


    Sometimes it's best not to care.

    :Y)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Weetje. Dat ik al lang was weggerent? ;D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.