• nou k heb van de week vet raar gedroomd onder andere:
    - douchjes schoonmaken met de jonas brothers(nouja met die ene met die krullen ik weet niet hoe die heetxD). en ik ging bij ze in een hele kleine auto.
    - microfoon jatten bij avril
    - over een slag die tot leven kwam.
    - over koekjes.(roze koeken en aan de andere kant waren ze geelxD)
    - en ik heb gedroomd dat men vriendin doodging...


    hebben jullie ook vage dromen gehad??:S


    I go wherever you will go..

    Jah ik droom ook altijd kei raarxD

    * Ik ben ooit in degevangenis gezeten voor niets, en ik bleek dan de dader niet te zijn omdat ik op de wc zat?!xD -I don't get it-

    * Ik was vanacht nog in een duikboot die aan het verdrinken was

    * Ik ging winkelen terwijl er mensen mijn kamer overhoop hielden enz...xD


    Get outta my head!

    whaa xD ik vind mijn JB droom toch het toppuntxD


    I go wherever you will go..

    GhihixD
    I kdroom vaak raar en vooral in de vakatniexD maar ik be nzo nu de helft al vergetenxD
    Fun^^ Kun je kei veel broemde mense ontmoeten in je eigen dromen x)


    Get outta my head!

    mijn dromen zijn ook altijd vaag kan ze vaak niet eens meer herinneren xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    nouja het sloeg nergens op want wie gaat er nou douchjes schoonmaken met de jonas brothersxD die ik niet eens bij hun naam kenxD


    I go wherever you will go..

    jah heb ik ook altijdxD Of dan zo dromen van lelijke oude hollywoodsterren die je wel uit de films kent, maar niet kan uitstaanxD


    Get outta my head!

    * TH concert en dan kon je een meet and greet winnen en we waren maar met 4 mensen en toen won mijn vriendin de meet and greet terwijl ze TH haat en toen begon ik te huilen en toen ging Bill me uitschelden

    * Dat ik ging eten en dat Tom in een keer voor mezat

    * Dat ik ruzie had met een meisje,en dat mijn vader haar toen heeft gewurgd xD


    Lalalalalalalala.

    Ik weet niet meer -_-

    omg nu komt de mijne die was zoo weird xD

    nou ik ging met mijn moeder en stiefvader naar een theater omdat tokio hotel daar ging optreden(wel als gewone artiest natuurlijk)
    nou toen was het pauze en mijn stiefvader ging vet irritant doen en dansen en er werd harcore muziek gedraaid TT_TT
    en toen we weer gingen zitten heb ik mijn stiefvader vermoord met een vliegenmepper -_-'
    Toen rende ik achter de gordijnen van het podium en de politie zocht mij, toen zag ik bill even en toen werd ik wakker xD

    omg nu komt de mijne die was zoo weird xD

    nou ik ging met mijn moeder en stiefvader naar een theater omdat tokio hotel daar ging optreden(wel als gewone artiest natuurlijk)
    nou toen was het pauze en mijn stiefvader ging vet irritant doen en dansen en er werd harcore muziek gedraaid TT_TT
    en toen we weer gingen zitten heb ik mijn stiefvader vermoord met een vliegenmepper -_-'
    Toen rende ik achter de gordijnen van het podium en de politie zocht mij, toen zag ik bill even en toen werd ik wakker xD

    een vligen mepper?? -.-'

    Ja, over Bill. :'D Het was heel vaag, want ik had een grote witte poes, en Bill dacht dat het een geit was. ;o
    En over de 2e wereldoorlog, maar dan dat ik nog leefde.(die was heel eng XD)
    En over een grot, waar we op vakantie in gingen, en toen werd onze reisgids opgegeten door een krokodil XD
    En over ijsberen die ik aan het aaien was.

    En nogwel meer, maar dat weet ik niet meer. Het zal vast wel te maken hebben gehad met de wereldoverheersing ofzo.

    Ik was bij de gamma, en daar was een galafeest.
    En toen had ik een spijkerbroek met gympen aan.. -.-
    En Bill was er ook.
    En toen verdwaalde we in de Gamma, toen veranderde het ineens in de IKEA.. :S
    (A)


    AAP

    Ik was bij de gamma, en daar was een galafeest.
    En toen had ik een spijkerbroek met gympen aan.. -.-
    En Bill was er ook.
    En toen verdwaalde we in de Gamma, toen veranderde het ineens in de IKEA.. :S
    (A)
    XD

    Er was oorlog... En toen liepen Tom en ik gewoon hand in hand... Terwijl er bommen over ons heen vlogen xD