• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:04 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Zeg dat je tóch mee wilt :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Tja, misschien kun je hem wel uitleggen waarom je nee zei, hopelijk begrijpt hij het?
    Om eerlijk te zijn had ik geen nee gezegd. :Y)
    Ik weet het niet, je moet het hem gewoon zeggen.


    -

    `nog gewoon gaan ^^

    of hem smse of je nog kunt komen ofzo dat je eigenlijk toch wel graag mee wil

    Het is al te laat, hij is net van msn afgegaan en weg. En maybe als ik hem sms of ik nog kan komen, stoor ik hem maybe net in zijn gezoen met een ander =[ En ik denk ook niet dat hij zijn telefoon gaat horen daar. En ik zou ook geen antwoord terug krijgen, zijn BTG is op.


    Sometimes it's best not to care.

    Ga gewoon.
    Like, hij zal niet in één avondje verliefd worden op een ander terwijl hij dat op jou is.
    Ga gewoon naar dat feest en dan verras je hem zo een beetje.

    ILoveHajar schreef:
    Tja, misschien kun je hem wel uitleggen waarom je nee zei, hopelijk begrijpt hij het?
    Om eerlijk te zijn had ik geen nee gezegd. :Y)
    Ik weet het niet, je moet het hem gewoon zeggen.



    Ik heb nee gezegt, omdat ik hem nog nooit zo vaak in het echt gezien heb. Terwijl hij niet zo ver weg van mij woont. Paar straten ofzo. Maar tog ik vind het best eng om dan ineens met hem uit te gaan, :$ Ik ben gewoon een mietje.


    Sometimes it's best not to care.

    xRapunzel schreef:
    Ga gewoon.
    Like, hij zal niet in één avondje verliefd worden op een ander terwijl hij dat op jou is.
    Ga gewoon naar dat feest en dan verras je hem zo een beetje.


    Maar dat is het probleem! Ik zit niet bij hem op school. Maybe kom ik daar wel niet eens binnen zonder hem Ö


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    Het is al te laat, hij is net van msn afgegaan en weg. En maybe als ik hem sms of ik nog kan komen, stoor ik hem maybe net in zijn gezoen met een ander =[ En ik denk ook niet dat hij zijn telefoon gaat horen daar. En ik zou ook geen antwoord terug krijgen, zijn BTG is op.
    Is hij NU daar naar toe? Maar ik denk niet nadat hij zei dat hij wel een oogje op je had met een andere gaat zoenen ofzo. En met dat BTG, bel hem. Als je dat nit wilt omdat je eigen BTG eraan gaat: Huistelefoon XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Weetje, een jongen wordt niet zo heel snel verliefd. Dus ik denk niet dat hij dit weekend velriefd wordt op een ander. Dat hij met een ander zoent, is misschien wel een kansje. Maar dan betekend dat toch niets. Het is gewoon een flirt. Ik wil je echt niet bang maken hoor, gewoon gerust stellen. (Misschien ben ik verkeerd bezig?) Ofwel ga je gewoon met een vriendin naar dat schoolfeestje. Dat wordt gezellig en kun je hem de hele avond in de gaten houden :') (en misschien wordt jij dan wel dat meisje waar hij mee zoent^^ ) Niet dat hij dat nu persé gaat doen of zo hé.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Weetje, een jongen wordt niet zo heel snel verliefd. Dus ik denk niet dat hij dit weekend velriefd wordt op een ander. Dat hij met een ander zoent, is misschien wel een kansje. Maar dan betekend dat toch niets. Het is gewoon een flirt. Ik wil je echt niet bang maken hoor, gewoon gerust stellen. (Misschien ben ik verkeerd bezig?) Ofwel ga je gewoon met een vriendin naar dat schoolfeestje. Dat wordt gezellig en kun je hem de hele avond in de gaten houden :') (en misschien wordt jij dan wel dat meisje waar hij mee zoent^^ ) Niet dat hij dat nu persé gaat doen of zo hé.


    Als het zou kunnen, was ik er nu waarschijnlijk heen gerend, want de school waar hij nu is, staat nog geen 20 pasjes met je voet achter mijn huis! maar ik kom niet binnen znder hem, want ik zit daar NOG niet op school.


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    (...)
    Als het zou kunnen, was ik er nu waarschijnlijk heen gerend, want de school waar hij nu is, staat nog geen 20 pasjes met je voet achter mijn huis! maar ik kom niet binnen znder hem, want ik zit daar NOG niet op school.

    Ga gewoon naar die school en stuur een berichtje dat je aan de deur staat? Hij komt zo naar je toe gerend ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ga gewoon naar die school en stuur een berichtje dat je aan de deur staat? Hij komt zo naar je toe gerend ^^


    Hahah :$ was dat maar zo. Ik denk dat de hekken gesloten zijn, En ik denk niet dat ie naar me toe zou rennen, maybe heeft hij het wel te druk met andere meiden door de drank ='[


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    (...)

    Hahah :$ was dat maar zo. Ik denk dat de hekken gesloten zijn, En ik denk niet dat ie naar me toe zou rennen, maybe heeft hij het wel te druk met andere meiden door de drank ='[


    Nou, dan laat je nú je kanst schieten en de volgende keer als je hem tegen komt pak je hem vol op zijn bek.
    -ja ik ben serieus.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ja sorry maar als je al zo denkt van 'ik ga niks ondernemen want hij zal het wel te druk hebben met andere meiden' komt er niks van. als je gewoon sms stuurt dat je nog graag heen wil en bij de hekken gaat staan. misschien komt hij er dan wel naartoe en zorgt ervoor dat je binnen kan komen.


    -

    Carnage schreef:
    Zeg dat je tóch mee wilt :Y)


    None but ourselves can free our minds.