• hey mensen dit stond vrijdag in de krant, slecht nieuws! (letterlijk overgetypt)

    werchter boutique wordt erop of eronder voor Tokio Hotel! De duitse band zorgde in oktober en maart nog voor waanzinnige taferelen in ons land, maar nu lijkt hun populariteit wel in vrije val. "Werchter Boutique oermorgen wordt een cruciale dag in de carriére van de jongens", klikt het bij universal. Met andere woorden: zonder een immense schare fans lijkt het liedje van Tokio Hotel uitgezingen!

    (jah de rest is een beeje vanalles maar dit is toch wel de doorslag) De hype rond de tweelingbroertjes lijkt voorbij, of niet? "gedeeltelijk" zegt Tinne Marant, hoofdredactrice van 'joepie'. "de hysterie is gaan liggen. de groep heeft nog steeds een grote aanhang en die fans worden zelfs radicaler. aan de andere kant wordt ook de groep haters steeds groter en richten veel meisjes zich liever tot de nieuwe fenomenen als Jonas brothers."
    concurrentie, lijkt dus één vand e sleutelwoorden maar daarnaast moet een hype ook gevoed worden. De laatste plaat dateert van een jaar geleden en is intussen zelfs door de fans verteert.


    (jah en de rest is van jbc van de kleding lijn enzo).


    echt mensen ik vindt dit echt heel erg voor de jongens dat als hun optreden in werchter, een beetje flopt, (wat denk ik niet zal zijn)
    want jah alle als je het nou bekijkt, don't jump stond 2 weken op nr 2 in de dag top 5 en sinds vandaag op nr3

    alle jah k denk ni da hun carriere om zeep is hoor, ze overdrijven een beetke bij de krant! Hun nieuwe plaat komt er aan dus...

    Lies XD


    everything you imagined, and more...

    flopt?

    omg, bij zornik zat de helft al TOKIO HOTEL te roepen, mijn vriendin werd er een beetje kwaad om XD
    ma da was t ook, koen keek massas zielig, th roepen tijdens een andere groep doe je toch niet?

    of overdrijf ik nu? :')

    Hélémaal niet!
    ik en een vriendin zaten BOOH te roepen toen al die th fans aan het gillen waren ...=D
    En toen zei dat lompe kind naast me datik mezelf moest gaan f.cken >_<
    Hallo, dr was daar maar 1 mens die zichzelf moest f.cken en dat was zij.
    Of hij want ik ben er nog steed niet over of het nu een man of vrou was.
    xChiaar

    ja echt hé
    ma ja die dinge moeten verkopen hé
    die mensen moeten ook geld verdienen
    niet da ik het goedkeur wa ze schrijven!

    maar weet je,laat die mensen denken wat ze willen denken! echte TH fans zullen altijd aan hun kant blijven staan, ook al hebben we gans de wereld tegen ons.
    ja toch?
    j


    La Vie en Rose