• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    @Clive
    Mijn reuk en smaak is nog ruim 5 maanden gedesoriënteerd geweest. Alles smaakte bitter en ik rook alleen schoonmaakmiddelen ;’)
    Het komt wel goed, maar kan even een tijdje duren hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    @Clive
    Mijn reuk en smaak is nog ruim 5 maanden gedesoriënteerd geweest. Alles smaakte bitter en ik rook alleen schoonmaakmiddelen ;’)
    Het komt wel goed, maar kan even een tijdje duren hahah

    Ahh het stomste is dat het niet eens covid is deze keer, gewoon een zware verkoudheid ;-; Maar na covid had ik er ook wel even last van helaas :/


    Caution first, always.

    i hate it here.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom moeten er altijd weer mensen tussen zitten die zo negatief zijn als jij iets leuk vindt.
    Ik ben blij met mijn kleding van shein, maar blijkbaar vinden sommige mensen het nodig om het af te kraken. Ach, ze zijn gewoon jaloers, laten we het daar op houden (alien)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ben zo verkouuuuden omg


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I'm a pineapple againnn (banana)


    Caution first, always.

    Omg dat mens is ongelofelijk 🤦🏽‍♀️


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is Josephus zo confusing AAH


    The truth is out there.

    Het is bijna weekend woehoew! Het voelt echt als een donderdag door de kortere werkweek maar ik klaag niet. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    het is bijna tijd om naar huis te gaan en de laatste dingen voor morgen te regelennnn :D


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik ben nu aan het verhuizen, en maandag is het weer school :( Ik ben gewoon bang dat ik al mijn schoolboeken ga kwijtraken of zo haha.


    Isn't Baji-san awesome?

    . . .Als je je gedachten en gevoelens niet (meer) mag delen. . . Het is een gevoelige wereld tegenwoordig.


    [ heaven knows ]

    De situatie veranderd echt niet hoor, people. Dus ga je gang en ga zo door, ik lach er alleen maar om en jullie maken jezelf belachelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bijna 3 jaar heb ik het kunnen ontlopen, maar ook ik moet er nu aan geloven: corona ;-;
    Gelukkig zijn de klachten ondertussen alweer behoorlijk gezakt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben stiekem blij dat er een koffer naast me zit in de trein ipv een mens


    Omnia mutantur, nihil interit