• Ja ik vraag me toch af he,
    Bijvoorbeeld ik heb een mening.
    En iemand anders een andere.

    En dan is één andere user het met mij eens, en twee met die andere.
    Dan is die ene user van mij een asskisser, en die tegenstanders zegmaar niet?
    :') Ligt het nou aan mij, of is dat gewoon echt een kromme bewering?

    Of je het ergens mee eens bent of niet mee eens bent heeft niets met asskissen te maken, lijkt mij.
    Als de discussie is tussen 2 users hoor je er nooit iemand over. En dan alleen omdat het toevallig iemand is die MIJ aardig vind of in ieder geval die mening deelt is het helemala verkeerd. :') Dat mag dan weer niet, terwijl hier wel vriendenkliekjes van users elkaar steunen.

    Beetje ehm, childisch ofzo, dat gezeik van 'asskisser! asskisser!!!!'
    :')

    Ja het kan ook aan mij liggen hoor, dat het volkomen logisch is, maar ik zelf dacht toch wel dat het vrij, apart was.


    En doe jezelf en de rest een lol, en laat eens zien dat je als user op Quizlet hier ook normaal op kunt reageren. ^^

    Dat vind ik dus zooo irritant! Als ik mijn mening deel met een mod, dan kijk ik altijd uit. Ik ben dan nogal bang om asskisser genoemd te worden. Terwijl ik het dus wel vaak eens ben met de modjes...
    Life is unfair -.-


    -

    Het valt me tegen dat er nog geen échte ruzie uitgebroken is op dit topic, zeg. o.o
    Suprise, suprise!
    Maar je weet al hoe ik erover denk, dus verdere uitleg ben ik niemand verschuldigd. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben het ermee eens ^^


    Never run out of reasons to smile...

    -Leest het nog eens rustig door-
    EDIT: Ik snap het. Dus als ik zeg dat ik het hiermee eens ben, ben ik een asskisser?
    Come on fuckers, come and get me
    (6)


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is gewoon ongelofelijk wat een rode usernaam teweeg brengt. Als je ook maar 'Agree' zegt op de mening van een mod dan ben je een kontenkusser [Dutch :Y)] Daarom typ ik mijn mening gewoon meestal, meestal gebruik ik geen agree ofzo, behalve al ik héél héél lui ben xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aurelia schreef:
    -Leest het nog eens rustig door-
    EDIT: Ik snap het. Dus als ik zeg dat ik het hiermee eens ben, ben ik een asskisser?
    Come on fuckers, come and get me
    (6)

    Asskisser :P


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Asskisser :P

    (baby) Yihaah!! Muahaha


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    (baby) Yihaah!! Muahaha

    Hé! Ik ben dé asskisser der asskissers!

    Mee eens. :Y)
    -Kontlebber-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hé! Ik ben dé asskisser der asskissers!

    Daar ben ik het mee eens. En dat maakt mij weer een grotere asskisser (cat)


    No growth of the heart is ever a waste

    Aight, Tara, natuurlijk zijn we asskissers als we jou gelijk geven, is toch logisch. (cat)
    maar ja, 'asskisser' is sowieso een domme benaming voor iemand.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En weet je wat, ik denk dat ik zelfs weet hoe dat het komt dat jij dit topic hebt aangemaakt. _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Prodigy schreef:
    Eens jouw asskisser, altijd jouw asskisser. :9~


    Omenare Imperavi Ameno. (Amen.)


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Dikke logica, het gaat er gewoon om dat die mensen gelijk willen en daarom de tegenstander hun vriendjes voor asskissers uitmaken, zo zit de mens in elkaar. ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Dikke logica, het gaat er gewoon om dat die mensen gelijk willen en daarom de tegenstander hun vriendjes voor asskissers uitmaken, zo zit de mens in elkaar. ^^

    I know, maar dat neemt niet weg dat het leuk is die kleine mensjes er even op te wijzen dat hun manier beredeneren nergens op slaat. :3
    Heerlijk ook dat ze niet reageren, dat geeft aan dat ze simpelweg best triest bezig zijn hier.