• Ja ik vraag me toch af he,
    Bijvoorbeeld ik heb een mening.
    En iemand anders een andere.

    En dan is één andere user het met mij eens, en twee met die andere.
    Dan is die ene user van mij een asskisser, en die tegenstanders zegmaar niet?
    :') Ligt het nou aan mij, of is dat gewoon echt een kromme bewering?

    Of je het ergens mee eens bent of niet mee eens bent heeft niets met asskissen te maken, lijkt mij.
    Als de discussie is tussen 2 users hoor je er nooit iemand over. En dan alleen omdat het toevallig iemand is die MIJ aardig vind of in ieder geval die mening deelt is het helemala verkeerd. :') Dat mag dan weer niet, terwijl hier wel vriendenkliekjes van users elkaar steunen.

    Beetje ehm, childisch ofzo, dat gezeik van 'asskisser! asskisser!!!!'
    :')

    Ja het kan ook aan mij liggen hoor, dat het volkomen logisch is, maar ik zelf dacht toch wel dat het vrij, apart was.


    En doe jezelf en de rest een lol, en laat eens zien dat je als user op Quizlet hier ook normaal op kunt reageren. ^^

    Ik ben al vaak eens geweest met een mening van een mod en niemand heeft mij asskisser genoemt. O.O
    Nja, het is wel dom, alleen mensen die anders niet kunnen winnen, zeggen dat. (krul)

    Cherished schreef:
    (...)
    I know, maar dat neemt niet weg dat het leuk is die kleine mensjes er even op te wijzen dat hun manier beredeneren nergens op slaat. :3
    Heerlijk ook dat ze niet reageren, dat geeft aan dat ze simpelweg best triest bezig zijn hier.

    Tsja, of ze voelen zich niet aangesproken of ze durfen nu niet meer,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Misschien dat mensen boos worden omdat ze denken dat degene die het met jou eens is dat alleen maar is omdat diegene dan een grotere kans heeft mod te worden. En dan vinden ze diegene een asskisser.
    Maar we weten zullen nooit weten of diegene het nou echt met je eens is of niet, dus dan is t idd een beetje raar om asskisser te zeggen. :']


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Misschien dat mensen boos worden omdat ze denken dat degene die het met jou eens is dat alleen maar is omdat diegene dan een grotere kans heeft mod te worden. En dan vinden ze diegene een asskisser.
    Maar we weten zullen nooit weten of diegene het nou echt met je eens is of niet, dus dan is t idd een beetje raar om asskisser te zeggen. :']

    Ja inderdaad, want dat kan wel zo zijn, maar het hoeft helemaal niet.

    Ik ben nog nooit zo genoemd. Maar ik ben het weleens eens met een mod, vooral bij stellingen, omdat ze de woorden uit m'n mond haalden?
    Nee, serieus. Ik ben niet zo genoemd. (:


    -

    Asskissen is de nieuwe hype op quizlet, en dat terwijl het niet eens wordt gedaan.


    rules don't stop me

    Toen ik de titel las dacht ik eerst. Waar zou dit topic hee gaan aar oké back too the point. Degene die dat zegt is iet erg slim. Aangezien je geen asskisser bent als je het met iemand eens bent.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blij voor sommige dat die nog geen gezeik hebben gehad.
    Ik vraag me alleen wel af of het dan ook ging om een hevige discussie i.p.v. een simpel iets als 'blauw is een mooie kleur.'

    ik ga me nou heel dom voelen?

    ik snap hem niet?


    Stop holding me under and let me breathe.

    asskisser. x'D wat kinderachtig. dat doe je normaal gesproken wanneer? kleuterklas? gosh, dat vind ik wel erg dom, al is het me nooit opgevallen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    imponderable schreef:
    ik ga me nou heel dom voelen?

    ik snap hem niet?

    Wat snap je er niet aan? ^^