• wie weet een goed foundation merk? liefst vloeibaar aangezien je daar minder snel droge plekjes bij krijgt.. eentje die dus goed dekt en NIET oranje uitslaat ==*

    gosh ik heb gewoon een gave om verkeerde merken te kopen^^

    oja btw ik heb dus een goed dekkende nodig en ik heb van nature een hele vette huid die wél snel uitdroogt ==* dus gewoon een kut huid.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    tip tegen vettige huid: gewoon sochtends en savonds heel goed met water wassen,, en handen heel vaak wassen,, want soms heb je zweterige handjes en ga je aan je gezicht zitten,, daar krijg je ook vettige huid van,,

    maar ik weet natuurlijk niet of dit bij jou ook het geval is,,

    srry reactie 2 keer gedumpt,, vaag internet verbinding

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 1:02 ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    te vaak wassen?

    gaat je huid nog gekker dan gek die talgklieren aan het werk zetten.

    gewoon goed reinigen :]

    Boyiloveyou schreef:
    ik zou zeggen géén foundation ?
    daar krijg je puistjes van omdat je poriën geen lucht krijgen doordat er allemaal make-up over zit (:


    minerale poeder kan geen kwaad.
    als je naar vloeibare kijkt, of het nou zegt dat het niet de porien verstopt, of wel. xD ..

    vloeibaar is gevoeliger voor het dichtsmereh, van je porien.

    ik zou echt voor een minerale poeder gaan, dat is gezonder voor je huid, verstop je porien NIET. elk huidtype kan er (wel) tegen, en je kan de dekking opbouwen, + het is ook nog 's meestal waterproof. maar toch makkelijk van je gezicht te halen en makkelijk bij te werken.
    ik zou niet weten wat er negatief aan is!

    en het is goed voor een gemiddelde, vette huid :]

    Rimmel, die echt fijn en t zit mooi


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    ik gebruik giordani gold(adaptive foundation). het voelt heerlijk zacht en zit fijn. en dekt ook best wel.


    Love is the movement <3