• `Hi Guys. (:

    Ik wil jullie iets vragen. Mijn vader is Woensdag 3 juli om 02:15 in ons vakantieland Gran Canaria overleden. Hij is 47 jaar geworden.
    `Pas toen 'Don't Jump' op TMF was, vond mijn vader het liedje SUPER. Zo 'SUPER' dat hij me meerdere keren verteld heeft dat als hij dood is hij het liedje 'Don't Jump' van Tokio Hotel op z'n begrafenis wilde. Die woorden hebben mij na z'n dood aan het denken gezet & ik ben ermee naar m'n moeder gegaan. Ze heeft me verteld &&. uitgelegd dat m'n vader me op-een-beetje-een-rare-manier- verteld heeft hoe leuk hij dat liedje vindt. Maar de begrafenis is Dinsdag. Wat moet ik doen?


    Zal ik..
    - Mijn vaders wens vervullen en het liedje 'Don't Jump' op z'n begrafenis draaien?
    Of
    - Het niet doen omdat ik anders geen Don't Jump (en misschien wel heel) Tokio Hotel wil horen?

    Ik heb tot maandag, dus kunnen jullie me helpen?´

    DANKE DANKE.
    ESMAYE <33.


    -

    Je kan natuurlijk Don't Jump spelen. Maar persoonlijk vind ik Your Guardian Angel van The Red Jumpsuit Apparatus ook een heel mooi liedje voor een begrafenis.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sterkte

    Ik vind het een mooi gebaar als je dat liedje voor je vader draait, hij vond het heel leuk..en het is idd het laatste wat je voor hem kunt doen.
    Anderen mogen er dan misschien niet van houden, maar dat maakt niet uit..dit liedje was gewoon speciaal voor hem.

    Xx

    Esemesje


    It's heavy but you are not the only one

    ik zou het doen! voor je pa. ook al moet je elke keer van dat liedje dan huilen, het maakt je steeds sterker!
    veel sterkte en ik zal er voor je zijn (H)(K)


    i like cookies :Y)

    Ik zou het wel doen, je vader wilde het graag.


    You've got all the right moves.

    gecondoleerd!

    k zou voor je vader kiezen.. het liedjes dus wel draaien!


    it's cool to know nothing.

    Echt heel veel sterkte!!

    Ik denk dat je het beste kunt doen waar je,, je goed bij voelt.
    Don't Jump kan namelijk een mooie herinering aan je vader zijn als je hem draait.
    Maar het kan ook ava rechts werken.
    En dat je depresief wordt als je het liedje hoord.
    Dus doe wat jij denkt dat je het beste kan doen.


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik vind dat je je vaders wens moet vervullen. Het is het laatste wat je voor hem kunt. Don't Jump is echt een mooi nummer en zal er wel bij passen. Probeer je moeder te overtuigen en geniet wanneer het liedje komt. Alez, als je van plan bent het liedje te laten spelen.
    En veel sterkte op de begravenis.

    x

    Ik zou doen wat je vader wou.
    Maar jij beslist natuurlijk.
    kvind het rot voor je.


    x sterkte


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    het nu wel al te laat om het te zeggen maar ik zou het gedaan hebben
    heb je het gedaan?
    xx(K)


    Carpe Diem

    volg je hart <3

    xxx

    Het is wel moeilijk..
    Het is wel een heel geweldig mooi nummer. Ik zal het wél doen.. misschien kan ik nu makkelijk praten, maar .. hij wilde het wel graag, toch?

    Heel veel sterkte(K)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ofuck het is allang Maandag gweest..

    Heb je het gedaan? ;o !


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ten eerste: gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie.

    & om je vraag te beantwoorden: Ik zou het ook doen, niet omdat het Tokio Hotel is, maar omdat je vader het graag wilde.


    You'd took my breath but I'll survive.

    hoe is het gegaan? =o

    draai het voor je vader als dat zijn laaste wens was moet je dat doen ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.