• `Hi Guys. (:

    Ik wil jullie iets vragen. Mijn vader is Woensdag 3 juli om 02:15 in ons vakantieland Gran Canaria overleden. Hij is 47 jaar geworden.
    `Pas toen 'Don't Jump' op TMF was, vond mijn vader het liedje SUPER. Zo 'SUPER' dat hij me meerdere keren verteld heeft dat als hij dood is hij het liedje 'Don't Jump' van Tokio Hotel op z'n begrafenis wilde. Die woorden hebben mij na z'n dood aan het denken gezet & ik ben ermee naar m'n moeder gegaan. Ze heeft me verteld &&. uitgelegd dat m'n vader me op-een-beetje-een-rare-manier- verteld heeft hoe leuk hij dat liedje vindt. Maar de begrafenis is Dinsdag. Wat moet ik doen?


    Zal ik..
    - Mijn vaders wens vervullen en het liedje 'Don't Jump' op z'n begrafenis draaien?
    Of
    - Het niet doen omdat ik anders geen Don't Jump (en misschien wel heel) Tokio Hotel wil horen?

    Ik heb tot maandag, dus kunnen jullie me helpen?´

    DANKE DANKE.
    ESMAYE <33.


    -

    Ik zou het doen meis.
    Ook al is het daarna moeilijk, zou ik het toch doen voor je vader <'3333

    Heel veel sterkte ermee!

    ik zou het voor je papa doen!!
    daar zal hij je dan dankbaar voor zijn!!
    veel sterkte!!
    xx

    Ik zou het doen..Telkens als je het lied don't jump weer hoort herinner je je vader..Dat is iets heel moois!


    (=


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    Gecondoleert (H)(flower)


    Gecondoleert.
    Ik vind dat je het zelf moet weten. Doe wat jij denkt dat het beste is.
    Nog veel sterkte!


    I recycle my thoughts.

    ik zou het doen het is tenslotte je vader en je zult daarna nog wel naar th willen luisteren alleen gat don't jump wat moeilijk liggen als je het hoort ma twil ook zeggen dat th aan je zij staat wat er ook gebeurt ze zullen er altijd voor je zijn(H)
    veel sterkte meid!
    xx seebxx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Komaan meid, doe dit voor ja papa :D!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Doen,, vooral als hij dat tegen jou gezegt had...

    Ik zou het wel doen
    veel sterkte(H)


    One Day you'll remember me...

    ik heb medelijden met je... maar de bergarfenis is al geweest..maar wat ik hat gedaan is zelf don't jump gezongen.

    of is ie nog niet gew?? ik ben DOM