• Hello (:
    Wat voelt het toch heerlijk dat ik nu mijn laatste schooldagen heb. Ik heb net mijn boeken ontkaft en geplakt en nu besef ik pas dat dit schooljaar er al weer bijna op zit. Geen huiswerk meer films kijken in de les. Zo'n heerlijk gevoel.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    bij ons werken sommige leraren gewoon door ==*


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Echt een heerlijk gevoel, maar ik zie vandaag mijn beste vrienden voor het laatst.
    Mijn beste vriend omdat hij nog maar in de 1e zit, en die school maar 2 jaar duurt [/ik ga naar de 3e] en mijn andere beste vriendin omdat ze naar een andere school gaat. En mijn andere beste vriendin omdat ze Havo gaat doen en ik VWO.. Wel kut :'(


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Yay, ik heb vandaag mijn laatste examen afgelegd ^^ Morgen moet ik nog naar school om een strafstudie te gaan doen (O.o) en volgende week nog 1x voor rapport ö Whiiii, eindelijk gedaan Ü


    Live for something or die for nothing

    Ik hab vandaag mijn laatste examen _O_ -ze waren nog easy ook- en maandag rapport en dinsdag nog boeken en that's it. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    xBiteMe schreef:
    Toetsweek >.<
    Ik ben jaloers op jou


    ok

    Donderdag heb ik mijn laatste examen en dan ben ik er van af voor dit jaar. [/hopelijk]


    Tanya is de beste.

    Ik moet vrijdag nog een kut musical opvoeren,3x nog wel ;'[ maar daarna heb ik wel vakantie. ;D

    Oh yes. En al die leraren die 'Fijne vakantie' zeggen. Wat hou ik van die zin.
    Heb alleen nog die rotsportdagen en een presentatie morgen om half 9 maar daar ga ik mooi niet naartoe. Ik verdien het wel eens om uit te slapen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb dinsdag gesprek met coach en mijn moeder en die donderdag dan nog de klas opruimen en dan ook klaar! ;D


    -

    Ik moet nog 3 weken!
    Ö
    Maar deze week is het toetsweek, volgende week cijfers terug & dan een week de grote Rietvelddag opbouwen & klassenfeest
    ;D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ja, echt gewoon gewéldig he. Ik zit me nu gewoon te vervelen :'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik had ook de laatste egte sgooldag vandaag..
    ik heb aleen vanaf morgen nog een helle week PW week ><
    Echt vreselijk!!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''