• Hii!

    Ik zoek een cover voor mijn FOTY-deelname. *O*
    Ik heb net al een kwartier Pinterest zitten afstruinen, maar ik faal haha dus ik laat het aan jullie verbeelding over.

    De titel wordt Fluisterstemmen.

    Het gaat over een meisje die stemmen hoort van (stervende) mensen en haar zoektocht naar de oorzaak daarvan. Het mag een beetje met een fantasy-achtergrond, de Noordse mythologie gaat een rol spelen (met name de Walkuren (Valkyries in het Engels).

    Ik vond deze afbeelding wel al heel tof. Oh - en natuurlijk hoort Loki op de cover. Ik vond deze wel mooi, maar kijk maar wat past. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik las Loki-lover en dacht JA PICK ME PICK ME!

    Helaas kan ik geen covers maken, maar ik ben wel heel benieuwd naar je verhaal!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omg Loki :Y)
    Ik ga proberen hehe

    Varekai schreef:
    Ik las Loki-lover en dacht JA PICK ME PICK ME!

    Helaas kan ik geen covers maken, maar ik ben wel heel benieuwd naar je verhaal!

    Hahahha eh ik kan mijn hoofdpersonage Laura noemen xD

    Al zat er in mijn vorige Loki fanfic ook al een Laura :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Hahahha eh ik kan mijn hoofdpersonage Laura noemen xD

    Al zat er in mijn vorige Loki fanfic ook al een Laura :P


    Dan moet ik die sowieso lezen, omg


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Hahahha eh ik kan mijn hoofdpersonage Laura noemen xD

    Al zat er in mijn vorige Loki fanfic ook al een Laura :P

    Hey dat is een mooie naam :Y)

    Haha Loki trekt Laura's aan blijkbaar :'D
    Ze had btw maar een klein rolletje hoor haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    KyloRen schreef:
    Omg Loki :Y)
    Ik ga proberen hehe

    Yay! Aangezien jouw covers om te smullen zijn :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Haha Loki trekt Laura's aan blijkbaar :'D
    Ze had btw maar een klein rolletje hoor haha.


    Dan wordt het hoog tijd voor een grote rol! Je hebt al twee stemmen voor, hahahaha.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga het gewoon doen hahaha. Of Laure, gezien Laura wel erg Nederlands is. Dan vernoem ik haar naar jullie. (wbw)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Varekai schreef:
    Ik las Loki-lover en dacht JA PICK ME PICK ME!

    Helaas kan ik geen covers maken, maar ik ben wel heel benieuwd naar je verhaal!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ohh! Jouw idee klinkt echt al heel awesome! Nu mijn Loki-story er nog bij gooien en dan gaat Loki Quizlet overnemen!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind dit idee Loki leuk HA HA HA SNAP JE LOWKEY MAAR LOKI.


    Heaven is a place that we all have


    Een beetje een shot in the dark, wat vind je hier van? Die symbolen zijn Noors, ik vond het anders een beetje kaal? haha. Ik kon niet echt iets leuks vinden op het gebied van de Valkyrie eigenlijk

    KyloRen schreef:


    Een beetje een shot in the dark, wat vind je hier van? Die symbolen zijn Noors, ik vond het anders een beetje kaal? haha. Ik kon niet echt iets leuks vinden op het gebied van de Valkyrie eigenlijk


    Ik vind hem op zich tof, ook met die symbolen! Maar het lijkt een beetje alsof hun hoofden in elkaar groeien, als je begrijpt wat ik bedoel. Is het mogelijk als haar harnas nog wat duidelijker naar voren komt, want dat is wel belangrijk. En ik vind het lettertype niet zo heel mooi. Ik lijk nu echt een zeur haha maar ik vind de opzet wel heel tof!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik ga het gewoon doen hahaha. Of Laure, gezien Laura wel erg Nederlands is. Dan vernoem ik haar naar jullie. (wbw)


    Of Laurel of Laury. Dan krijg je LAURY LAUFEYSON HAHAHA.

    En haha jij houd dus ook niet van die hele typische Hollandse namen in je verhaal? S a m e


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen