• Een tijdje geleden hebben ze tegen mij gezegd dat ik mijn 5de jaar over moet doen. Oké ik kon hier mee leven, omdat ik wist wat ik had fout gedaan, ik was gebuisd voor een redelijk belangrijke test in module 1. Ik kreeg een herkansing, maar dat heb ik ook niet tot een goed einde gebracht. Ik kan namelijk geen engels! In module 2 heb ik mij helemaal herpakt en gaf ik mij voor de volle 100% voor Engels, gevolg 62% op mijn belangrijke test. en de punten voor mijn rapport. Gistere had ik exaam van 4 vakken tegelijk. Geen nood, ik kan zoiets aan ^^ (het was trouwens alle 4 mondeling xD) Vandaag moest ik terug naar school omdat we de resultaten van de mondelinge proef gingen terug krijgen. Er waren een heleboel mensen gebuisd en ik had 36/40. (jaja ik was blij ^^) en het 2de beste was 32/40. Dus dat wilt zeggen dat ik een
    9/10 van frans heb
    9/10 van engels
    9/10 van nederlands
    9/10 van stage. Nu krijg ik mijn rapport pas maandag maar ik weet dat ik maar 1 kleine onvoldoende heb voor informatica., de rest van de rapporten zullen er ongetwijfeld slechter uit zien, maar ik ben wel degene die zijn jaar moet over doen. Terwijl de rest zo veel gebuisd is mogen zij wel doorgaan >.< De rest van mijn punten zijn goed! zoals dat exaam, ik was de beste van de klas! en die gaan ze laten zitten. BOE. srry, ik ben pist off..

    GESLAAGD


    Your Butt is Mine!

    Dat is echt oneerlijk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ö meentgy da ? like ikga protesteren voor u school da ze u moeten doorlaten ja. (;
    oknee serieus, hebben ze de laatste deliberatie al gehad ? want wij hebben die de laatste dagen alswe vrijaf hebben voor 't oudercontact/rapport. want mss zeggen ze iets totaal anders op de laatste deliberatie omda ze nu hebben gezien da u punten keihard gestegen zijn (:

    ik vind dit niet kunnen :O


    Be nyappy

    Broadway schreef:
    This world is onfair,
    Sterkte! <3

    Gemeen ö


    I don't need words to feel those lips.

    jaa, protesteer.. dit kunnen ze echt niet maken. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg ocharme!Ö
    Da's kei ergÖ


    Get outta my head!

    GESLAAGD! xD
    Ze laten mij toch doorgaan, Feestje bij Skitt! <3.


    Your Butt is Mine!

    Haha, gefeliciteerd! :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    omg,gaa met anderen hun rapport naar die leerkrachten of directeur Ö !
    dat kan toch gewoon nie ?


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    omg,gaa met anderen hun rapport naar die leerkrachten of directeur Ö !
    dat kan toch gewoon nie ?

    Ze konden niet anders dan mij doorlaten
    ik had 90% Van de exaams, dan kunnen ze niet anders^^, ik ben zo blij!!


    Your Butt is Mine!

    Proficiat!. Xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    SHAKExSKITT schreef:
    (...)
    Ze konden niet anders dan mij doorlaten
    ik had 90% Van de exaams, dan kunnen ze niet anders^^, ik ben zo blij!!
    ik dacht dat het nie kon =D !
    Congrats ;D


    everybody needs a song.

    Ik snap nu niet echt wat niet eerlijk is, kan je het nog is uitleggen? :X

    Het is idd oneerlijk ja!


    Happiness hit her like a train on a track