• Een tijdje geleden hebben ze tegen mij gezegd dat ik mijn 5de jaar over moet doen. Oké ik kon hier mee leven, omdat ik wist wat ik had fout gedaan, ik was gebuisd voor een redelijk belangrijke test in module 1. Ik kreeg een herkansing, maar dat heb ik ook niet tot een goed einde gebracht. Ik kan namelijk geen engels! In module 2 heb ik mij helemaal herpakt en gaf ik mij voor de volle 100% voor Engels, gevolg 62% op mijn belangrijke test. en de punten voor mijn rapport. Gistere had ik exaam van 4 vakken tegelijk. Geen nood, ik kan zoiets aan ^^ (het was trouwens alle 4 mondeling xD) Vandaag moest ik terug naar school omdat we de resultaten van de mondelinge proef gingen terug krijgen. Er waren een heleboel mensen gebuisd en ik had 36/40. (jaja ik was blij ^^) en het 2de beste was 32/40. Dus dat wilt zeggen dat ik een
    9/10 van frans heb
    9/10 van engels
    9/10 van nederlands
    9/10 van stage. Nu krijg ik mijn rapport pas maandag maar ik weet dat ik maar 1 kleine onvoldoende heb voor informatica., de rest van de rapporten zullen er ongetwijfeld slechter uit zien, maar ik ben wel degene die zijn jaar moet over doen. Terwijl de rest zo veel gebuisd is mogen zij wel doorgaan >.< De rest van mijn punten zijn goed! zoals dat exaam, ik was de beste van de klas! en die gaan ze laten zitten. BOE. srry, ik ben pist off..

    GESLAAGD


    Your Butt is Mine!

    Dat is echt oneerlijk, en superkut voor je.


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is idd niet eerlijk nee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wtf laat je ouders naar school belln,wnt da kan ni
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dat is niet eerlijk


    If there is no chocolate in heaven than i'm not going

    Niet eerlijk !!


    [[x]. Twincest .[x]]

    Hoe oneerlijk ben je met de examens beste van de klas moet je blijven zitten slaat nergens op!