• Een tijdje geleden hebben ze tegen mij gezegd dat ik mijn 5de jaar over moet doen. Oké ik kon hier mee leven, omdat ik wist wat ik had fout gedaan, ik was gebuisd voor een redelijk belangrijke test in module 1. Ik kreeg een herkansing, maar dat heb ik ook niet tot een goed einde gebracht. Ik kan namelijk geen engels! In module 2 heb ik mij helemaal herpakt en gaf ik mij voor de volle 100% voor Engels, gevolg 62% op mijn belangrijke test. en de punten voor mijn rapport. Gistere had ik exaam van 4 vakken tegelijk. Geen nood, ik kan zoiets aan ^^ (het was trouwens alle 4 mondeling xD) Vandaag moest ik terug naar school omdat we de resultaten van de mondelinge proef gingen terug krijgen. Er waren een heleboel mensen gebuisd en ik had 36/40. (jaja ik was blij ^^) en het 2de beste was 32/40. Dus dat wilt zeggen dat ik een
    9/10 van frans heb
    9/10 van engels
    9/10 van nederlands
    9/10 van stage. Nu krijg ik mijn rapport pas maandag maar ik weet dat ik maar 1 kleine onvoldoende heb voor informatica., de rest van de rapporten zullen er ongetwijfeld slechter uit zien, maar ik ben wel degene die zijn jaar moet over doen. Terwijl de rest zo veel gebuisd is mogen zij wel doorgaan >.< De rest van mijn punten zijn goed! zoals dat exaam, ik was de beste van de klas! en die gaan ze laten zitten. BOE. srry, ik ben pist off..

    GESLAAGD


    Your Butt is Mine!

    This world is onfair,
    Sterkte! <3

    Ocherm ö

    Hoe unfair! O.ô
    Veel succes! x


    Let the Night embrace you

    kan je daar niet met de directie over praten want dit mag toch niet?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    kan je daar niet met de directie over praten want dit mag toch niet?

    Tja, de directie gaat niet veel doen denk ik. Het is gwn, mijn klastitularis had in het begin dat ik daar naar school ging gezegd tegen mijn moeder dat ik nooit kon slagen, het bijna onmogelijk is om goede punten te halen als je van een heel andere richting komt.. ik ben dus van januari nieuw voor de duidelijkheid, en ik denk dat ze er niet tegen kan dat ik toch goede punten heb. dat ik buisde voor engels vond ze geweldig denk ik, en voor informatica laat ze me expres buizen. -ik had een tekst gescand, want ik moest die tekst gwn overtypen, het viel niet op dat hij overgescant was, en toch heb ik 4/10?, er stonden te veel fouten in. Like hoe kan dat? het was net exact dezelfde tekst als de opgave.. Naja-


    Your Butt is Mine!

    dat is echt niet grappig! :O

    Whipple schreef:
    dat is echt niet grappig! :O

    Ik weeende op school bijna. ik doe zo mijn best :(


    Your Butt is Mine!

    School is onneerlijker dan het leven. (A)


    we've only said goodbye with words

    Voyage schreef:
    School is onneerlijker dan het leven. (A)

    ik geloof vn wel.


    Your Butt is Mine!

    C'est la vie... Maar ik vind het wel kut voor je!


    You move me ......... Kurt

    Dat is niet eerlijk ö


    Never run out of reasons to smile...

    SHAKExSKITT schreef:
    (...)
    Ik weeende op school bijna. ik doe zo mijn best :(

    had ik volgens mij ook gedaan, als ik jou geweest was...

    Sterkte schat!!
    Ik vind da echt kei erg voor u!
    Wat zegt u mama hier van?
    (H)


    I need you like a heart needs a beat

    outtaHere schreef:
    Sterkte schat!!
    Ik vind da echt kei erg voor u!
    Wat zegt u mama hier van?
    (H)

    Die gelooft mij niet eens als ik vertel dat ik er niet door ben. Ze zal maandag op het ouder contact wel wat anders horen.


    Your Butt is Mine!

    Dat is gewoon echt niet eerlijk. Protesteer.


    Tanya is de beste.