• als jullie iets mochten leren van een bekende iemand van wie zouden jullie dan willen ,leren en wat?

    ik zou dan van yu gitaar willen leren spelen

    Maria Mena, noors. :')

    Leren zoenen, van William Moseley. :9~
    Ghehehehe, just kidding,
    Euhm, ik wil wel leren drummen & dan mag Nick Jonas me dat leren of acteerles van William Moseley. =)


    hoi, jij bent leuk.

    Mhaha, dan leer ik gitaarspelen van Jimi Hendrix, Eric Clapton en de G3; Joe Satritani, Steve Vai en Yngwie Malmsteen ^^
    Als je de stijl van die gasten kan combineren in een solo, dan ben je dé beste gitarist ooit :9~


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Eeeehm Duits van Bill en
    basgitaar van Georg of Kiro:Y)


    Sharon<3Moos

    Reita (the gazette) Basgitaar spelen : D

    Acteren van tom welling:9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    =] leren acteren van Johnny depp *WBW*


    We can only learn to love by loving.

    Acteren van ChadMichaelMurray(H)

    hmm Tom en Matt Tuck mogen mij wel leren gitaar spelen ^^


    She said: I gotta find out for myself

    gitaar les van.... tom kaulitz. ik ben geen fan meer ofzo maar hij blijft goed spelen xD

    Gitaar van Alex Turner. :9~
    En ook zijn coolheid, maar dat dan samen met Miles Kane. Dat moeten ze me allebei leren. :B

    Unhearted schreef:
    Gitaar van Alex Turner. :9~
    En ook zijn coolheid, maar dat dan samen met Miles Kane. Dat moeten ze me allebei leren. :B

    oh hallo jij.
    Ik wil: Gitaar van Jack 'kiekenborstje' Barakat én Alex Gasky, drum van Zac Farro, en piano van Diethh! :'DD

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    oh hallo jij.
    Ik wil: Gitaar van Jack 'kiekenborstje' Barakat én Alex Gasky, drum van Zac Farro, en piano van Diethh! :'DD

    Hallo daar,
    ik wil eigenlijk ook wel dwalmheid leren van een Arabier. Van Jack Bassam Barakat, aka kiekeborstje. :'D

    Unhearted schreef:
    (...)
    Hallo daar,
    ik wil eigenlijk ook wel dwalmheid leren van een Arabier. Van Jack Bassam Barakat, aka kiekeborstje. :'D

    Ja dat zou toch wel.. :D
    Je hebt echt een zwak voor hem hee :D Maar ik begrijp dat hoor.. ^^
    Dwalmheid, vast :DD

    Oh, en ik wil ook leren drummen van Matt Helders, Ryan Donowho of Adam Brody.
    Liefst van alledrie tesamen. :Y)