• Ooit, in een ver geleden, heb ik een story gemaakt over Quizlet. The war of Quizlet, voor de mensen die er benieuwd naar zijn hij staat op mijn profiel. Nu leek het mij leuk om weer zoiets te maken en daarom heb besloten om een soort soap serie van Q te gaan schrijven. Hiervoor heb ik natuurlijk wel mensen nodig voor in het verhaal en daarvoor heb ik jullie nodig!
    Ik raad wel aan om eerst even alles onder de spoiler te lezen om onhandigheden te voorkomen.

    - Ten eerste wil ik zeggen dat iedereen die een rol invult sowieso in het verhaal komt, sommige zullen er echter vaker in voorkomen dan andere. Dit is omdat ik niet 30 verhaallijnen door elkaar kan gaan lopen. Voel je dus alsjeblieft niet beledigd als je op sommige momenten niet vaak in het verhaal voorkomt, later zul je er hoogstwaarschijnlijk wel in voorkomen.
    - Ik wil jullie vragen of jullie je rollen zo eerlijk mogelijk willen invullen. Ik snap dat niet iedereen zijn achternaam wilt zetten op internet maar ik wil jullie wel vragen of jullie je echte voornaam willen gebruiken en jullie eigen karakters. Verzonnen karakters worden niet geaccepteerd.
    - Wanneer het verhaal online komt weer ik niet, dat ligt eraan hoeveel tijd ik heb.
    - Als jullie leuke ideeen hebben voor jullie eigen verhaallijn mogen jullie die altijd doorsturen naar mij. Alles is welkom. Misschien wil je wel een moord plegen ofzo.
    - Ook mag er opgegeven worden welk verhaallijn je niet wilt. Ik snap namelijk best dat als je gay bent je niet als hetero omschreven wilt worden of anders om. Of dat je liever niet dood wilt gaan.
    - Omdat de gemiddelde leeftijd van Q redelijk jong is studeert iedereen boven de 16 en is iedereen boven de 18 volwassen.


    Invullen.
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Welke studie/baan:
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    Uiterlijk:
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
    Wat wil je niet in je verhaallijn:
    Vrienden op Q:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Felicia
    Geslacht: Vrouw
    Bijnaam: Dino, schildpad, Boettgeri (dit is allemaal op Q zelf), maar vooral Felies, Felis, Felice, Flicia of een variant daarop
    Leeftijd: 20
    Welke studie/baan: Biologie student, maar ik wil met dieren gaan werken. Dierenwinkel of zo. Met reuzenschildpadden en lama's of zo. En katten en honden.
    Karakter: Uitbundig, vrolijk, ik hou van mensen en nog meer van dieren. Ik heb graag mijn vrienden om me heen. Ik hou niet zo ontzettend veel van uitgaan en feesten.
    Uiterlijk: Mollig, bruin haar, blauwe ogen, altijd jeansbroeken
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Ik weet niet zo goed x) Ik vind het al spannen dat ik eens in een verhaal mag meedoen. Mijn schildpad mag altijd eens een cameo doen!
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Geen liefdesdingen, ben ik niet in geïnteresseerd. Ik ben wel hetero, mocht het toch eens van belang zijn of zo.
    Vrienden op Q: De crew, mensen in het algemeen? Ik heb geen idee, zo veel D: En Qing, die is super belangrijk!
    Extra: Ik heb echt geen flauw idee...

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 23:38 ]


    What would Emma do?

    Aah ik vond War of Quizlet echt leuk!
    In ieder geval, tof idee! Ik zet 'm even in mijn topics en zal het later invullen :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga dat deze week invullen! Echt super leuk haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MT


    26 - 02 - '16

    Ah, ik vind dit echt een heel leuk idee c: Twijfel nog of ik het in ga vullen of niet.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Naam: Adnane
    Geslacht: Man
    Bijnaam: Little One, Ad, Addie, Blackbeard, Little A.
    Leeftijd: 13
    Welke studie/baan: Eerste jaar moderne wetenschappen.
    Karakter: Gek.
    Wisselvallig humeur.
    Sarcast.
    Houdt geen blad voor de mond.
    Doorzetter.
    Uiterlijk: Klein, kort bruin haar, bril met grote glazen, hazelkleurige ogen, dikke wangen, mager.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Alles is oke. Rijke swag is swag.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Eeeeeurhm, alles kan en alles mag. Geen 16+ shit, als je dat schrijft. Geen zwerverig iemand.
    Vrienden op Q: Eurhm, ik ben wat met iedereen goed bevriend. Als ik namen moet noemen: NoodleMonster, Troje, Geardon, Blades, Wasikowska, Somnus, Lovely, Dirtyd, Kenways.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 11:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Naam: Froukje
    Bijnaam: Prongs
    Leeftijd: 15
    Welke studie/baan: Nederlands
    Karakter: Heel enthousiast, uitbundig en een tíkkeltje vreemd soms.
    Uiterlijk: Dik, donkerblond haar, niet zo heel lang, blauw/grijze ogen
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Mijn fangirl zijde? Maakt me niet uit, wees Creatief :'D
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Ik wil niet vloeken met God en Jesus.
    Vrienden op Q: Iedereen? Laleah, Ik vind mezelf een vriendin van Felicia (<-- das nou net het probleem, wanneer de ander dus wel of niet ook denkt of je een vriend bent of niet) Houd het maar op iedereen :'D
    Extra: Fan van Harry Potter (JILYY) en LOTR en Marvel (that pretty sums up my life)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SmaII schreef:
    Naam: Adnane
    Bijnaam: Little One, Ad, Addie, Blackbeard
    Leeftijd: 13
    Welke studie/baan: Eerste jaar moderne wetenschappen.
    Karakter: Gek, even wisselvallig humeur als het weer in België.
    Uiterlijk: Klein, kort bruin haar, bril met grote glazen, hazelkleurige ogen, dikke wangen, mager.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Alles is oke.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Eeeeeurhm, alles kan en alles mag. Geen 16+ shit, als je dat schrijft.
    Vrienden op Q: Eurhm, ik ben wat met iedereen goed bevriend.
    Extra: /


    Ik ga geen seks scenes schrijven over mensen van Q, dat is zeg maar heel erg akward. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Yong Qing Wang (niet echte achternaam maar dit klinkt cool yk)
    Bijnaam: Qing, Qingie, Qingsel, Qingster, Qingske, Yong, Yongsel, Yongster idk
    Leeftijd: 16 (6 maart 2000)
    Welke studie/baan: Latijn-wiskunde (later wil ik geneeskunde gaan doen)
    Karakter: Idk, moeilijk over jezelf? Maar ehm, ik denk dat ik wel lui ben (dus ook bij studies, ik studeer heel weinig hoewel mijn punten wel goed zijn voor wat ik studeer). Ik houd van droge/sarcastische/zwarte humor, schrijven, Netflix. Ik kan in het echte leven best wel bitchy zijn of gezichten trekken. Hoewel er in mijn totem staat dat ik zachtmoedig en ik over het algemeen weinig vijanden heb. Ik heb heel weinig geduld en heb een hart op de tong. Ik ben wel redelijk sociaal, luidruchtig, maar in grote groepen eerst wat terughoudend. Ik kan echt van die awkward dingen zeggen zonder dat ik het zelf besef en andere mensen in een awkward situatie duwen zonder dat ik het zelf besef. Ik ben nogal uitbundig, wild, onvoorzichtig en subtiliteit is absoluut niet m'n sterkste vak. Ik lach heel erg vaak en ik heb veel te vaak een slappe lach. Ik lach om mijn eigen grappen, zelfs als niemand anders lacht, hoewel mensen dan wel vaak beginnen te lachen omdat niemand lachte en ikzelf wel :'D
    Ik vind uitgaan veel te leuk voor mijn leeftijd, en blijf soms ook wat te lang hangen... Ik doe atletiek en scouts (jeugdbeweging) Verder ben ik toondoof en ontzettend onhandig om zelfs maar niet lomp te zeggen.
    Uiterlijk: KLIK
    Ik ben klein. 1.57, Aziatisch, ik heb een moedervlek op mijn linkerwang. Ben niet zo speciaal.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Goh, ik zou graag eens een vriendje willen, want dat lukt in het echte leven niet (cat) Nah, ik wel de bad person wel eens zijn, als dat gaat bij m'n verschrikkelijke innerlijk :'D
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Pff, alles mag wel. behalve behalve, laat me niks breken alsjeblieft of in een rolstoel zitten idk
    Vrienden op Q: Boettgeri nope het is niet wederzijds, Wasikowska, Wiarda, Asriel, Pompei, Gandhi, Shazi, Poncho, Usa, iedereen wat, oh en Jacco en ik zijn friends with benefits
    Extra: goh, niet echt iets. Ik ben redelijk regular I think, ik ben enig kind en woon alleen met m'n vader. Je mag me gerust ergens eens bij een pleeggezin zetten omdat ik zo onhandelbaar ben :'D

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 16:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Naam: Fren
    Bijnaam: Frennie, Frenneke, Frensel, Frenster
    Leeftijd: 16
    Welke studie/baan: Latijn Moderne Talen
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag):
    Snel op m'n tenen getrapt, meestal net te laat,
    maar ik kan wel gemotiveerd en enthousiast zijn over iets, en er dan ook helemaal voor gaan.
    Uiterlijk: Blond, halflang/lang haar, groene ogen, scherpe kin, blokjes, 1m59
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: I have no idea. Vette sterfscene zie ik wel zitten. :'D
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Sex. Flirty mag, de rest niet.
    Vrienden op Q: Ledecky, Wiarda, Sandberg, Troje, SmaII, Hag
    Extra: Ik ben gepassioneerd door taal en literatuur. Theater is ook slachtoffer van mijn obsessie, net zoals de eerste de beste vent die ik knap vind. Ik heb veel en erg snel crushes. :'D

    LES MISÉRABLES I FORGOT LES MISÉRABLES. GROTE, GROTE FAN

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:16 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam: Vincie
    Bijnaam: Vins, Ollie
    Leeftijd: 16
    Welke studie/baan: Momenteel doe ik VWO+ (maar als je toch een verhaal schrijft, dan mag je me best journalistiek laten studeren hoor!) ik werk overigens bij een drogist
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): Goed: ...
    Slecht: Perfectionistisch, nagelbijter, ontzettende zenuwenpees, chaotisch, niet sociaal
    Uiterlijk: Donkerblond haar (altijd in een staart), groene ogen, dik (nou ja, heb wel overgewicht) , 1.71 lang (normale lengte dus), blank (en ik verbrand heel snel, ook al is de zon maar 20 seconden te zien... ik type dit nu met een rood hoofd van de zon vandaag, haha)
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Iets leuks, iets grappigs, zoiet
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Als je iemand met psychische problemen ofzo in je verhaallijn wilt stoppen, neem dan niet mijn personage a.u.b....
    Vrienden op Q: Uh, kon het wel goed vinden met TommoxLou / Quinty, maar daar heb ik de laatste tijd niet echt veel contact meer mee helaas. Verder niet echt
    Extra: Allergisch voor cacao dus laat m'n personage geen paaseitjes ofzo eten :') :') :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    Naam: Noa
    Bijnaam: No, Nootje.
    Leeftijd: 15 jaar. 12|02|2001
    Geslacht: Vrouw
    Welke studie/baan: Middelbare school; VMBO-TL, Als je me wilt laten studeren, mag het wel Rechten of Geschiedenis of Engels zijn.
    Karakter: Druk, sarcastisch, loyaal en snel boos.
    Uiterlijk: Half lange blonde haren, met slag wat soms in eens steil of krullend is. Blauw, groene ogen. 1 meter 75 lang. Ik draag foundation, mascara en vaak rode lippenstift. Niet de dunste..
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Het liefste iets dat er in de stad/dorp wat rond speelt om een moord, vermissing of groot feest of zo.
    Wat wil je niet in je verhaallijn: Niet té veel romantische gedoe.
    Vrienden op Q: Ik heb niet echt vrienden hier, ik praat enkel op het forum veel qua RPG.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 13:27 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Le mine. Kan zijn dta iklater nog op dingen kom.Leuk om te zien idt soort dingen altijd.

    Naam: Anne
    Bijnaam: three (beste vriendin, afgeleid van fandom), anjer (in mijn gezin)
    Geslacht: female
    Leeftijd: 19
    Welke studie/baan: Psychologie
    Karakter (goede en slechte karakter eigenschappen graag): perfectionistisch, pessimistisch, sarcastisch, soms hyper, zeker wat fangirlstuff bevat, fangirl dus (zie blog voor lijst als je er iets mee gaat doen), onrustig, begripvol, wantrouwend, te vertrouwen, verlegen, kropt gevoelens op, uitstelgedrag, faalangst, open minded, ik spreek mijn gedachten soms erg tegen, avondmens
    Uiterlijk: bruin middellang haar,met blauwe lokken (lange) 'pony'. Gemiddelde lengte I guess. Naturel qua make-up of iets buiten het blauwe om (: bril meestal op. Tattoo op linker schouderblad en op de binnenkant van mijn linker onderarm.
    Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: snarky comments en references I dont mind, maar voel je tot niets verplicht!
    Wat wil je niet in je verhaallijn: too stereotype dingen, of overdreven/erg aanwezige romantische dingen.
    Vrienden op Q: een paar. maar weet niet of zij zich geroepen voelen als vriend van mij/ om hieraan mee te doen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 23:46 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wasikowska schreef:
    (...)

    LES MISÉRABLES I FORGOT LES MISÉRABLES. GROTE, GROTE FAN

    Hahahaha hoe kan je Les Mis nou vergeten? :p


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.