• als jullie iets mochten leren van een bekende iemand van wie zouden jullie dan willen ,leren en wat?

    ik zou dan van yu gitaar willen leren spelen

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Ja dat zou toch wel.. :D
    Je hebt echt een zwak voor hem hee :D Maar ik begrijp dat hoor.. ^^
    Dwalmheid, vast :DD

    Ja, volgens mij heb ik ook een zwak voor hem. Zekers nu ik 'm een dwalm begin te vinden. Zac was ook altijd een dwalm. :B Haha, goed dat je me begrijpt.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ja, volgens mij heb ik ook een zwak voor hem. Zekers nu ik 'm een dwalm begin te vinden. Zac was ook altijd een dwalm. :B Haha, goed dat je me begrijpt.
    $
    Je hebt gewoon een zwak voor dwalmen. Dus daarom niet voor Gaskar. Aha! Ja goed toch van me? :D - Alex.

    ParodyOnLife schreef:
    (...)$
    Je hebt gewoon een zwak voor dwalmen. Dus daarom niet voor Gaskar. Aha! Ja goed toch van me? :D - Alex.

    Nou, niet voor elke dwalm hoor. ;o Maar ze zijn gewoon grappige dwalmen, daarmee. :'D En vast daarom niet voor hem. Maar Turner is ook geen dwalm hoor. :B Heel goed van je. - Alex.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Nou, niet voor elke dwalm hoor. ;o Maar ze zijn gewoon grappige dwalmen, daarmee. :'D En vast daarom niet voor hem. Maar Turner is ook geen dwalm hoor. :B Heel goed van je. - Alex.

    Voor de leuke grappige dwalmen, oké oké. Vast dat Turner geen dwalm is. En echt hé. - Alex.

    Aron Lawrence mag mij leren skateboarden.


    No growth of the heart is ever a waste

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Voor de leuke grappige dwalmen, oké oké. Vast dat Turner geen dwalm is. En echt hé. - Alex.

    Ja, die ik zo eens kan uitlachen nu en dan. :B En zekers niet, dat moet je toch weten ofzo. - Alex.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ja, die ik zo eens kan uitlachen nu en dan. :B En zekers niet, dat moet je toch weten ofzo. - Alex.

    Daar doe je het dus voor, voor je lachpleziertjes. En jaa, ik weet het! - Alex.

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Daar doe je het dus voor, voor je lachpleziertjes. En jaa, ik weet het! - Alex.

    Onder andere, niet dat ik anders niet aan mijn lachtrekken kom hoor. - Alex.

    Tyler Posey mag mij wel acteerlers geven xD . En Adam Pascal mag mij wel zangles geven :') (hij's zo leuk in Rent <3<3<3<3(H)(H)(H))


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Tom kaulitz, gitaar spelen :Y)

    keyboard leren spelen van Tuomas Holopainen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    uhm .. geen flauw idee x'D


    -

    Lady Gaga, piano en dansen. Katy Perry hmmm, haar kleding en gitaar.


    Your fingerprints are on my heart.

    Leren knuffelen van Kyle :9~ -Die kan goed knuffelen ja :3-
    nee geintje, ik weet het niet? :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Bass spelen van Max. Maar dna moet die wel achter me staan :9~


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.