• nou wat haat je het aller meest ????????


    ik haat:
    huppel kutjes!
    mensen die liegen
    vals spelers
    mensen die denken dat ze grappig zijn.
    saaie mensen
    enn
    fakers
    naapers
    all dat soort dingen
    chagerijnige mensen
    roddelen
    mensen die zonder reden gemeen doen
    mensen die denken dat ze de beste zijn
    mensen die je de schuld geven terwijl je nix hebt gedaan!
    enn..
    discrimminatie.
    vooroordeelen.
    en jullie lijstjes.
    en
    nog
    veel
    van
    dat
    soort
    dingen





    Ben ik de enige die geen huppelkutjes haat?


    nee, ik haat ze ook niet (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Dierenmishandeling.
    Huppels.
    Mensen die spotten met geaardheid als iemand ook echt homo of lesbi ofzo is.
    Fakers ( En helemaal van die ''my style'' fakers -__-'.
    School.
    Samsung. ( Dat merk al )
    Mensen met een grote bek en zo'n klein hartje.
    Racisten, Hardcore, Neonatie's enzo.
    Mensen die nog never hebben gehoort van respect.
    Pesters ( Ik diss ze zwaar uit altijd )
    Fietsensloopers op school ( Heb van de week al iemand een blauw oog gemept omdat hij me fietsstuur had versteld )
    Laffe mensen.
    Mensen die alleen dingen kunnen liegen omdat ze like geen leven hebben.
    levenloze mensen.
    mensen die urban belachelijk maken.
    Mensen die om 3 uur s'nachts de muziek nog eens een keer keihard aanzetten.
    Mensen die dingen zeggen waarmee ik ze zooooo keihard kan dissen ( Domme mensen dus )
    En het ergste haat ik:

    Mensen die je alleen maar negatief kunnen beoordelen terwijl hij of zij je zegmaar gewoon niet eens kent. Had ik vandaag nog. Iemand zei.. Dat zijn homoschoenen tegen me Bjorn Borgs en ik antwoorde... Weetje wat echte homo schoenen zijn? Zei hij ja die van jou? Ik zei fout vieze moederbeffende moederneuker! Die afgetrapte schoenen die jij aan hebt. ZOOOOOO 2007 en zoooo verneukt! Ooit gehoord van ''mode'' teringmongool? Nee? Beter hou je je fucking bek of ik klap je over de hele fucking kermis heen. Er is kermis hier -__- ) Moest die janke xD

    Ik bedoel: I have a girlfriend. Ze stond erbij ook nog dus toen kom die gast'al zien dat ik geen homo ben want me vriendin en ik hebben recht voor zijn neus staan tongzoene xD. OMG hij was zoooo zwaar gedist man :D. Issie letterlijk jankend weggerent.

    En het grappige is dat hij blijkbaar over meer mensen domme dingen heeft lopen zeggen over kleding. Geleik paar mensen van wow eej goed man enzo. Echt vet :D. En van jaaahhh hij zij dit over mijn jas en hij zij dit over mijn broek enzo xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    BRAD PITT !!
    Sorry maar ik mag die vent niet .. waarschijnlijk omdat me moeder hem eerst wel eens leuk vond en toen ben ik er zo op gaan protestere dat ik niet meer van die haatbui afkom xD

    NAJA n__n


    Because Nobody Love's