• ... ik ben een korianderhater.

    Ik sta in de keuken, ik ben aan het koken en in het recept moet koriander.

    Daar heb ik nu zoveel spijt van.

    Ik heb de koriander geproefd en het smaakt naar zeepsop. Gat-ver-damme.

    Mijn gerecht smaakt nu ook naar zeepsop.

    WIE HEEFT BEDACHT DAT DIT EETBAAR IS?
    WAAROM WORDT DIT VERKOCHT?
    HOEZO STAAT DIT IN HET RECEPT?
    WELKE IDIOOT GEEFT ER NU GELD UIT AAN DIT SPUL?

    Goed. Ik moest mijn frustratie even kwijt. Nu ga ik eten. Mijn door-de-koriander-verpeste avondeten.

    Groetjes.

    Tot welk team reken jij jezelf?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja dit schijnt aan je genen te liggen of je het naar zeep vind smaken of niet. Ik vind het heerlijk en heb dit gen dus niet hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Linkle Net even gegoogled. Blijkbaar als je een tweede paar van de OR6A12-gen hebt, proef je een zeepsmaak. Hm, apart. De percentage wie dit heeft is ook laag.

    Maar eetsmakelijk met het zeep-eten dan. 😉

    [ bericht aangepast op 28 jan 2023 - 20:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klee schreef:
    @Linkle Net even gegoogled. Blijkbaar als je een tweede paar van de OR6A12-gen hebt, proef je een zeepsmaak. Hm, apart. De percentage wie dit heeft is ook laag.

    Maar eetsmakelijk met het zeep-eten dan. 😉


    Haha bedankt :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind koriander niet naar zeep smaken, maar het is nu niet dat ik er blij van word als ik het in m'n eten vind. In een restaurant werd er koriander op spareribs gedaan en dat was toch echt een nope voor mij.


    Stenenlikker

    Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst koriander hebt gehad lol. Volgens mij vond ik vroeger vies, maar vind ik het nu minder erg.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik had het laatst voor het eerst koriander op vakantie en ik wist niet eens dat er koriander inzat, tot ik de fucking zeep proefde en dacht: oh, ik ben dus een van die mensen... Een beetje sad, want op die vakantie zaten er in best veel gerechten koriander en dat wist ik pas tot ik ervan proefde en dacht: ohnononono...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hmm, denk niet dat ik dat vaak gegeten heb. Wss staat het op de ingredientenlijst van etenwaren die we standaard ontwijken xD

    Dat heb ik met anijs. Echt, alles waar anijs in zit, kom niet bij mij aankloppen ermee. 🤢

    Ik heb even de laatste optie van de poll aangeklikt, want ik kan me de smaak niet goed genoeg herinneren om een beslissende keuze te maken. Volgens mij ben ik vrij neutraal over koriander, ik gebruik het gewoon niet zoveel.


    [ heaven knows ]

    Koriander is gewoon zo overheersend in smaak. Blegh.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    ThestraI schreef:
    Dat heb ik met anijs. Echt, alles waar anijs in zit, kom niet bij mij aankloppen ermee. 🤢

    Ik heb even de laatste optie van de poll aangeklikt, want ik kan me de smaak niet goed genoeg herinneren om een beslissende keuze te maken. Volgens mij ben ik vrij neutraal over koriander, ik gebruik het gewoon niet zoveel.


    Op die manier blijft er meer anijs over voor mij :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stuur je gerecht maar naar me, ik eet het wel op voor je (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Volgens mij heb ik nog nooit koriander gegeten. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Derks schreef:
    (...)
    Op die manier blijft er meer anijs over voor mij :Y)

    Je mag het hebben, graag zelfs! Jakkiedarrie


    [ heaven knows ]

    HA, ik had dus laatst echt precies hetzelfde met een recept van Hellofresh waar het in moest :W


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    HA, ik had dus laatst echt precies hetzelfde met een recept van Hellofresh waar het in moest :W


    Dit was ook een recept van HelloFresh! Had jij toevallig ook met aubergine en linzen erbij? Ik vond de combi echt nasty.

    Ik ben tegen eten weggooien dus ik heb het braaf ingevroren... drie porties getiteld "VIES!"


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly