• ... ik ben een korianderhater.

    Ik sta in de keuken, ik ben aan het koken en in het recept moet koriander.

    Daar heb ik nu zoveel spijt van.

    Ik heb de koriander geproefd en het smaakt naar zeepsop. Gat-ver-damme.

    Mijn gerecht smaakt nu ook naar zeepsop.

    WIE HEEFT BEDACHT DAT DIT EETBAAR IS?
    WAAROM WORDT DIT VERKOCHT?
    HOEZO STAAT DIT IN HET RECEPT?
    WELKE IDIOOT GEEFT ER NU GELD UIT AAN DIT SPUL?

    Goed. Ik moest mijn frustratie even kwijt. Nu ga ik eten. Mijn door-de-koriander-verpeste avondeten.

    Groetjes.

    Tot welk team reken jij jezelf?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja dit schijnt aan je genen te liggen of je het naar zeep vind smaken of niet. Ik vind het heerlijk en heb dit gen dus niet hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Linkle Net even gegoogled. Blijkbaar als je een tweede paar van de OR6A12-gen hebt, proef je een zeepsmaak. Hm, apart. De percentage wie dit heeft is ook laag.

    Maar eetsmakelijk met het zeep-eten dan. 😉

    [ bericht aangepast op 28 jan 2023 - 20:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klee schreef:
    @Linkle Net even gegoogled. Blijkbaar als je een tweede paar van de OR6A12-gen hebt, proef je een zeepsmaak. Hm, apart. De percentage wie dit heeft is ook laag.

    Maar eetsmakelijk met het zeep-eten dan. 😉


    Haha bedankt :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind koriander niet naar zeep smaken, maar het is nu niet dat ik er blij van word als ik het in m'n eten vind. In een restaurant werd er koriander op spareribs gedaan en dat was toch echt een nope voor mij.


    Stenenlikker

    Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst koriander hebt gehad lol. Volgens mij vond ik vroeger vies, maar vind ik het nu minder erg.


    Alleen maar tranen van geluk