• Brad Pitt, die al een scheiding achter de rug heeft en zes kinderen heeft met Angelina Jolie, voelde zich tijdens het Film Festival in Cannes blijkbaar geroepen om Robert Pattinson (23) enkele relatietips te geven.

    De 45-jarige Brad vertelde Robert hoe hij het beste zijn relatie met collega-actrice Kristen Stewart (19) geheim kan houden. Blijkbaar is het Waldorf-Astoria Hotel in New York de beste plaats om een affaire te hebben en het niet uit te laten komen.

    Kristen zou binnenkort van plan zijn om haar huidige vriend Michael Angarano te dumpen voor knappe Robert. De 'Twilight'- acteur heeft haar nog tot de zomer gegeven om een beslissing te nemen. Hij wil niet aan het lijntje gehouden worden.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Is Brad gescheiden van Angelina? oO


    I want my bloody cheese now!^^

    mo0nXlo0n schreef:
    Is Brad gescheiden van Angelina? oO


    Jup.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    BillSTAR schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens!
    Ik hou van Kristen want ze acteert goed! Ik ken dr niet persoonlijk dus ik kan dr alvast niet haten. Ik vind het heel erg leuk voor de twee moest dit echt waar zijn dat ze een koppel zouden vormen.

    Persoonlijk vind ik haar beroerd acteren. Ik weet niet of de regisseur het zo gewild heeft maar als dat kind met zo'n niveau de acteerschool heeft verlaten heb ik met haar te doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind Robbert echt verschrikkelijk.
    Het spijt me ten zeerste, maar hij mag dan op de scherm zo mooi en leuk en adembenemend zijn, in het echt is hij vulgair, onuitstaanbaar, en vindt zichzelf daarbij dan nog te goed, wat bijzonder goed te zien is aan zijn gedrag op de Mtv awards.
    Ik vind dat Kristen gewoon slim moet zijn en bij Michael blijven. Zij verdient gewoon het beste.


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    Ik vind Robbert echt verschrikkelijk.
    Het spijt me ten zeerste, maar hij mag dan op de scherm zo mooi en leuk en adembenemend zijn, in het echt is hij vulgair, onuitstaanbaar, en vindt zichzelf daarbij dan nog te goed, wat bijzonder goed te zien is aan zijn gedrag op de Mtv awards.
    Ik vind dat Kristen gewoon slim moet zijn en bij Michael blijven. Zij verdient gewoon het beste.


    Volgens mij kan Robert ook echt arrogant zijn..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aurelia schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik haar beroerd acteren. Ik weet niet of de regisseur het zo gewild heeft maar als dat kind met zo'n niveau de acteerschool heeft verlaten heb ik met haar te doen.

    Je hebt haar andere films niet gezien.
    En dat zijn er zo in de buurt van 20, die ik allemaal al ken. En zij is niet beroerd. Hier misschien, omdat Twilight de slechtste film ooit is, ze hebben een hele slechte regisseur ervoor genomen, die is pas beroerd. Maar in Kristens andere films is ze echt goed.
    & hopelijk wordt New Moon beter.


    Where there is a sea there are pirates...

    die kirsten is eigenlijk wel lelijk <_< Maar ach ; ik vind Robert ook niet echt mooi (en dat is mijn mening)

    Maar het is eigenlijk wel dom om hun relatie geheim te houden want iedereen weet het tog al (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3