• Haai ^-^
    Mensjes ik wil ff iets kwijt, want ik ben behoorlijk boos:
    Een stel jongens uit mijn klas waren mijn "vrienden", of iniedergeval dat dacht ik. Maar na vandaag haat ik ze echt. Om deze redenen:
    - 1 van de jongens (de grootste klootzak) heeft mijn tas gemolt alleen omdat ik er een plaatje van Bill had opgeplakt. Ik had geen zin om met een Kröller Müller tas rond te lopen.
    - Diezelfde jongen zit me steeds te prikken in mijn buik omdat ik dik ben.
    - Een ander heeft mij keihard onder mijn knieschijf geschopt en in me buik.
    - Ik fietste ook altijd met hun, maar ik moest altijd alleen achter of alleen voor. Als ik rechts reed werd er na 5 minuten gezegt dat ik niet langs rechts in mocht halen, een paar jongens gaan altijd "voor de lol" met hun voeten op mijn fietstas en daardoor zijn mijn fietstassen kapot enz...
    - De jongens hebben onderling altijd heel veel ruzie en als ik er tussen kom, krijg ik de schuld. Als ik er niks van heb gezegt, krijg ik alsnog de schuld!
    - Er worden altijd flesjes, dopjes, afval en andere dingen naar mijn hoofd gegooid.


    Nu hoef ik ze echt niet meer te zien, maar het gaat een beetje moeilijk want ze zitten in mijn klas -.-'
    En ik heb geen andere vriendin op school (:$) dus zit ik voortaan alleen in de pauzes.
    En nee, ik durf geen nieuwe vrienden te maken :$:$:$
    Help me!
    WAT MOET IK DOEN?
    (huil)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik heb ongeveer hetzelfde. Maar zo te horen zijn ze het écht niet waard.
    En... Vrienden maken is ook heel moeilijk. Er moet gewoon "de juiste" op je pad komen.
    Ik kan je niet echt tips ofzo geven... ;x
    Maar: heel veel succes (flower)
    p.s.: Als je wilt praten , zal ik er zijn ;]

    Over je angst voor nieuwe vrienden maken heenstappen en nieuwe vrienden maken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vraag of je naar een andere klas mag?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik denk dat die vrienden het niet waard zijn, als ze dat doen wat jij beschrijft, denk ik dat ze geen echte vrienden zijn...

    Ik denk dat je over je angst heen moet stappen..
    Heb je niet aardige meisjes in je klas zitten? Ga gewoon een keer bij hun in hun buurt zitten en probeer een gesprek met ze te beginnen,
    Ik wens je heel veel succes!

    btw. Als je je verhaal kwijt moet, je kunthet gerust aan mij vertellen, ik zal naar je luisteren =)
    x

    o.o

    onrespectvollerig
    neem ze terug te grazen vindt ik
    ik vind toch dat je nieuwe mensen moet leren kennen wat dat zijn geen vrienden , een stelletje klootzakken die normaal al uitgestorven moesten zijn met de dino's

    veel succes met nieuwe mensen te leren kennen ! <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    AaH!
    Nou gaat 1 van die jongens (wel de aardigste, die mij ook wel eens helpt) mij ondervragen op msn! Zo van de hele tijd:
    Hij: Wrm fiets je niet meer mee?
    Je hebt me laten zitten.
    Ik: Gwn niet & Ik heb je niet laten zitten je hebt altijd die andere 5 nog.
    Hij: maar jij laat me wel zitten.
    Ik vind het geen reden wrm je niet meefietst.
    ENZOVOORT
    :S
    Ik word gek echt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    TEDDYxFxCKER schreef:
    AaH!
    Nou gaat 1 van die jongens (wel de aardigste, die mij ook wel eens helpt) mij ondervragen op msn! Zo van de hele tijd:
    Hij: Wrm fiets je niet meer mee?
    Je hebt me laten zitten.
    Ik: Gwn niet & Ik heb je niet laten zitten je hebt altijd die andere 5 nog.
    Hij: maar jij laat me wel zitten.
    Ik vind het geen reden wrm je niet meefietst.
    ENZOVOORT
    :S
    Ik word gek echt.

    Negeer hem anders? :X

    Bluh schreef:
    Over je angst voor nieuwe vrienden maken heenstappen en nieuwe vrienden maken.


    uhu ! :'D


    -

    dat je die in de eerste plaats al vrienden noemde.. :|


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Pak ze terug.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gaa naar je mentor ofzo.
    of probeer wel nieuwe vrienden te maken.
    het klinkt moeilijk enso en dat zal het ook best wel zijn.
    maar nooit geprobeerd is altijd mis.


    ' niks is wat het zijn moet '

    TEDDYxFxCKER schreef:
    AaH!
    Nou gaat 1 van die jongens (wel de aardigste, die mij ook wel eens helpt) mij ondervragen op msn! Zo van de hele tijd:
    Hij: Wrm fiets je niet meer mee?
    Je hebt me laten zitten.
    Ik: Gwn niet & Ik heb je niet laten zitten je hebt altijd die andere 5 nog.
    Hij: maar jij laat me wel zitten.
    Ik vind het geen reden wrm je niet meefietst.
    ENZOVOORT
    :S
    Ik word gek echt.

    Zeg dan de waarheid vanplaats te zwijgen.

    Bluh schreef:
    Over je angst voor nieuwe vrienden maken heenstappen en nieuwe vrienden maken.


    Tanya is de beste.

    Bluh schreef:
    Over je angst voor nieuwe vrienden maken heenstappen en nieuwe vrienden maken.


    None but ourselves can free our minds.