• Ik heb het over Max die jongen waar ik verliefd op ben. Ik dacht dus dat hij met mij wou want hij heeft gewoon snoepjes in mijn truitje zitten gooien gisteren. En ik stond met hem te lachen omdat ie pijn had en hij keek zo met die puppyeyes alsof hij wou zeggen; Geef er een zoentje op inplaats van met me te lachen. En nu heb ik net ontdekt dat hij een lief heeft.
    Ik vervloek hem, ik vervloek alle jongens.


    Boys are complicated but I still love them.

    Passerby schreef:
    ik vind het wel wat dom dat jullie daar zo'n ruzie op maken.. dr staat idd nergens dat die jongen dr geplayed heeft.. okey die ene had dr de spot niet mogen mee drijven.. maar ze heeft ergens wel gelijk.. tis niet omdat die jongen gewoon vriendelijk tegen dr was en mss de verkeerde signalen gaf, hij daardoor gemold moet worden ofzo.. sommige jongens doen dat nu eenmaal zonder bijbedoelingen.. mss vind ie dr gewoon leuk om wie ze is en wil ie alleen maar vrienden zijn..en daar is echt niks mis mee.. --'

    Nee, hij heeft me niet geplayed en dat heb ik ook nooit gezegd. En vind je het raar dat ik en een ander erop ingaan dat ze ermee zit te lachen. En dat ze ook nog eens zegt dat als een jongen je played dat dat je eigen schuld is. Ik mag nog altij dmijn mening zeggen.
    En die jongen was niet gewoon vriendelijk, iedereen die hem zelf kende en die wist dat ik verliefd op hem was dacht dat hij ook verliefd op mij was. Ik heb veel vrienden en geen enkel van hen heeft ooit al één iets gedaan van wat hij deed.
    En trouwens vind je het raar dat ik zei dat ik hem haat en dat ik alle jongens vervloek nadat hij mijn brak?


    Boys are complicated but I still love them.

    neej ze had dat idd niet mogen zeggen daar heb je gelijk.. maar iedereen begint hier dan zijn eigenen fantasietjes boven te halen van die zei dat en die zei dat, terwijl ze dat niet zeggen en dat is pas een domme reden om over te ruzieën.. ik begrijp dat je je gekwetst voelt, maar ik wil je gewoon zeggen dat die jongen het mss niet zo bedoelt heeft en je mss echt wel leuk vind als vriend :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben het eens met Bumblebee ;x

    je hebt helemaal gelijk!
    *vervloekt alle jongensxD*


    I love you,but you don't love me!