• Dit is niet dat ik wil zeuren ofzo maar ik was dus op de profiel van billyy

    en keek ik naar zn foto's en zag ik een foto waarvan aan de onderkant wat is doorgestreept is met zn haar Maar,,

    en ik ken die jongen die dat egt is en dat is dus Jaden.

    dus die billy is Fake!

    hier een plaatje van de echte!:

    http://jaden132.hyves.nl/fotos/271672988/0/Rkp9/


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    En ik baal er vreselijk van dat ze nu ineens zo populair waren. Een half jaar teurg was ik er al verslaafd aan en nu is ineens iedereen het -.-"


    Bored.

    (...)
    Nee, dat snap ik ook wel >.< Maar het is wel heel toevallig dat ze er ineens allemaal iets in de trant van Miss voor gaan zetten -.-"
    Ja, maar weetje wat dat is? Dat zijn mensen die wat zien, en het dan meteen super lauw vinden ofzo. Zo is het ook met de scene style. Eerst wist niemand er iets van, en dan zien een paar zo'n scene gevalletje lopen, en meteen is iedereen het. Dat hou je gewoon niet tegen.

    (...)Ja, maar weetje wat dat is? Dat zijn mensen die wat zien, en het dan meteen super lauw vinden ofzo. Zo is het ook met de scene style. Eerst wist niemand er iets van, en dan zien een paar zo'n scene gevalletje lopen, en meteen is iedereen het. Dat hou je gewoon niet tegen.

    Klopt, dat vind ik ook zo zielig. Iemand gewoon kopieren alleen omdat zijn/haar style cewl vind. Scene is ook cewl, maar daar was ik een jaar terug al achter >.<
    Ik hoop wel dat het snel weer over gaat. Dit is gewoon écht niet leuk meer.


    Bored.

    (...)
    Klopt, dat vind ik ook zo zielig. Iemand gewoon kopieren alleen omdat zijn/haar style cewl vind. Scene is ook cewl, maar daar was ik een jaar terug al achter >.<
    Ik hoop wel dat het snel weer over gaat. Dit is gewoon écht niet leuk meer.
    Geloof me, het zal nooit over gaan. Sommige mensen gaan scene/"emo"/cupycakes/hello kitty of whatever als een mode trant zien. dat van die stylen, is zo over(hoop ik dan) want er komen wel weer nieuwe dingen, die ze ook leuk vinden om over te kopieëren. Maar dat copycat gedrag houd toch nooit op.

    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)
    Hihi, ik vind die kat koel <1234

    Zullen we afspreken dat we niet alle fakers meteen pedo gaan noemen?

    Er zijn genoeg mensen die on-line een andere identiteit aannemen. Dit kan om een heleboel verschillende reden zijn en pedofilie is er daar misschien 1 van. Dat geeft mensen nog niet het recht om rond te gaan schreeuwen dat het om een pedo gaat.

    Ik zal zijn account verder onderzoeken en indien nodig maatregelen treffen.


    Okay.. ik zij ook niet dat iedereeen hier een pedo was ik had het over die billyyy
    een vriendin van mij die had met hem
    en is er op een of andere manier achtergekomen
    dat die een jaar of 40 is..


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    hij heeft de foto verwijderd :S

    ik heb een faker gevonden..

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=55972


    I go wherever you will go..

    hij heeft de foto verwijderd :S

    Jaa ik zie het:S


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik heb een faker gevonden..

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=55972


    Is dat een Faker?


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    EN ZIJN 2LINGBORER 'KAY'IS PEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'DD

    lol xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)

    Is dat een Faker?
    ja volgens mij is dat mens dani gore ofzoo. maar ik heb heel vaak een plaatje van haar gezien op photobucket en als plaatje voor een rol


    I go wherever you will go..

    (...)ja volgens mij is dat mens dani gore ofzoo. maar ik heb heel vaak een plaatje van haar gezien op photobucket en als plaatje voor een rol

    okee xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Dit is niet dat ik wil zeuren ofzo maar ik was dus op de profiel van billyy

    en keek ik naar zn foto's en zag ik een foto waarvan aan de onderkant wat is doorgestreept is met zn haar Maar,,

    en ik ken die jongen die dat egt is en dat is dus Jaden.

    dus die billy is Fake!

    hier een plaatje van de echte!:

    http://jaden132.hyves.nl/fotos/271672988/0/Rkp9/]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Pedooo Alarm x) x)

    Thaha x) Weetje wat me is opgevallen ? x) Dat die Billyyy niet meer online komt op quizlet x)