• De stelling van vandaag luidt:
    Er is steeds minder respect in de wereld.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    hangt er van af
    Soms lijkt het zo als je echt zo'n dag hebt waar je mensen ontmoet die niet veel respect hebben. Maar het hangt af van persoon tot persoon.
    + ik heb geen flauw idee hoeveel respect er was in de wereld in het jaar 209 ofzo?xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Agree :]


    Only losers can act the way you do

    Mee eens. Als je enkel en alleen nog maar kijkt naar het werk dat ik doe bij de bakker. Geen greintje respect krijg je als je nog maar één fout maakt ofzo. Ik vind dat eigenlijk best wel erg.


    Tanya is de beste.

    eigenlijk stiekem wel mee eens :')


    -

    Das echt suupr waar:p binnen een paar jaar heeft niemand elkaar nog graag!

    Ik denk dat er toch nog mensen zijn die respect hebben, maar dan wel een heel klein aantal.


    -

    Zo hard mee eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Er lopen wel wat mensen rond op aarde die het woord 'respect' blijkbaar niet kennen.
    Dus eens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Inderdaad


    We can only learn to love by loving.

    mee eens


    dress me, i'm your mannequin.

    Mee eens.
    Niemand heeft ook maar een beetje respect voor elkaar. Iedereen denkt alleen nog maar aan zichzelf.
    Neem een voorbeeld aan de brugwuppen. Vorig jaar was ik ook een brugger, en ik deed gewoon alles volgens de regels enzo. Maar nu zijn de brugwuppen zo respectloos dat ze gewoon 10x meer geschorst worden. echt erg gewoon.


    Destroy what destroys you.

    egt wel!!


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Daar ben ik voor het eerst in mijn hele leven kei hard mee eens !

    Want overal waar ik loop kijken mensen mij raar aan, en ze schelden mij dan uit voor alles en nog wat, ookal kennen ze mij niet en ik hun niet. Op school is precies hetzelfde. Ik kleed mij gewoon anders, gedraag mij anders, luister naar andere muziek enzovoort. Overal waar ik loop heb ik gewoon mijn harde metal, deathmetal, screamo, rock en al van dat harde spul gewoon aanstaan, ik wil niet horen hoe mensen mij uitschelden. Ze moeten mij maar gewoon ze laten. In mijn eigen waarde. Sommige meiden hebben wél respect voor mij dat ik dit durf, dus ...

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Als in, de laatste 30 jaar zegmaar, of over altijd? :'D
    Dat slavengedrijf enzo heeft me altijd vet respectloos geleken, maargoed dat ben ik. : P
    En, ja over de laatste jaren, ik denk het wel. Terwijl je vroeger toch redelijk in je waarde werd gelaten, is het de norm dat als iemand je niet mag je aangesproken wordt met: 'Kanker/kut/stomme , je moeder is een hoer!'. Mits je moeder niet echt een hoer is, vind ik dat toch wel een beetje respectloos.


    Mew <3